Handelsforeningen støtter Lyngby Boldklub!

Når Lyngby Boldklub på onsdag kl. 18 møder Fremad Amager på hjemmebane bliver det med en helt speciel kampsponsor. De over 100 butikker og medlemmer i Handelsforeningen i Lyngby har nemlig valgt at vise deres støtte til det lokale fodboldflagskib og købt kampsponsoratet.

Derfor fløjtes der nu op til mini-byfest, billetkonkurrencer over hele byen samt masser af præmier til dem, som onsdag aften indfinder sig på tilskuerpladserne på Lyngby Stadion. Handelsforeningen har som del af aftalen erhvervet en lang række af billetter, som torsdag blev fordelt rundt til butikkerne på Lyngby Hovedgade.

Hvordan du får fingre i butikkernes billetter skal du holde et vågent øje med. Alle 63 butikker og centre udlodder konkurrencerne individuelt, så hold øje med Facebook-sider, Instagram-konti eller mød op i din lokale yndlingsbutik! Se nederst på denne side, hvilke butikker, der har modtaget billetter.

Aktiviteter på stadion

På stadion kan du glæde dig til et væld af børneaktiviteter når dørene slås op fra klokken 16.00. Du kan prøve kræfter med vores fodbolddart eller teste hvor hårdt du kan sparke i vores speedcage. Og klokken 16.45 kan du udfordre Lyngby-spillerne i bordfodbold! Har du købt billet til kampen kan du også vinde en tur i vores stadion-spa, og i pausen fløjter vi op til den helt store præmieuddeling.

Handelsforeningens medlemmer har nemlig gavmildt doneret en lang række præmier, som du kan vinde – men KUN hvis du kommer på stadion! Se præmierne herunder – og hold øje med vores hjemmeside de kommende dage, idet vi løbende opdaterer med nye aktiviteter.

Det kan du vinde – KUN på stadion!

10 x Gavekort á 50 kr. til Da Basso,
1 Eterna-skjorte fra Engelsk Herremagasin,
1 overnatning på Hotel Postgaarden for 2 personer,
12 poser Irma Kaffe, 1 kogebog og gavekort på 200 kr. til Grød i Lyngby,
4 lottokuponer fra Rådhuskiosken,
1 bordlampe fra Lysmesteren,
1 gavekort på 300 kr. til Pizzaria Luca,
5 cocktailbilletter á 90 kr. til India Royal,
3 x Lagkage for 25 personer hos Den Helt Rigtige Bager,
3 x Kagemand for 20 personer hos Den Helt Rigtige Bager,
10 x gavekort á 500 kr. til Louis Nielsen,
5 x gavekort á 200 kr. til Wardhog,
5 x Torsdagstarteletter hos Hotel Scandic Eremitage,
Fodterapeut til værdi af 530 kr. hos Sunde Sko,
3 x Kitchen Aid Foodprocessor fra HW Homeware,
2 x gavekort á 1000 kr. til Magasin til brug med personlig shopper.

Følgende butikker er med i billetkampagnen:

HiFi-Klubben, Butik Spiren, NHC (Nordic Hair Concept). Røde Kors. Antoni Fisk, Emmery’s, Louis Nielsen, Stuhr, Masai, Bahne, Café Amalie, Haglöfs, Illums Bolighus, Wardhog, HW Homeware, Engelsk Herremagasin, Frellsen Chokolade, Cock’s and Cow’s, Meny, Vordingborg Køkken, HTH, Gardinbussen, Vintema, Urtehuset, Kvänom Køkkener, The Burger, Peak, Palæet. Nicoline Blomster, Café de Picasso, Imerco, Lagkagehuset, Guldtræet, Humac, Carré Jewelry, Peter Beier, Matas, Lysmesteren, Espresso House, Friluftsland, Wedo, Hair Company, All4You, Guld og Sølv, Lion Fashion, Otto’s, Zenz, Social Foodies, Irma, Danske Bank, Svane Apotek, Synoptik, Price’s Diner, Jardex, Profil Optik, Wokshop, Støvsugerbanden, Salon Josef, Det Sunde Køkken, Joe and the Juice, Oli oli, Magasin og Lyngby Storcenter.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske