WeCode forlænger: LB MorgenNetværket er det helt rigtige for os 💻💾

Endnu en partner forlænger med Lyngby Boldklub, og Client Service Manager Jakob Johannesen fortæller her hvorfor:
“Vi har valgt at forlænge med Lyngby Boldklub, fordi morgennetværket har vist sig at være det helt rigtige for os i det forgangne år – også på trods af omstændighederne. Netværket hos Lyngby Boldklub lever op til forventningen om en gruppe af dedikerede personer, hvor alle har en interesse i hinandens beskæftigelser, og hvor det er tilliden, skabt over tid, der tæller. Det er den måde, vi selv arbejder på hos WeCode,” fortæller han og forsætter:
“Det er tilliden og det gode samarbejde, som er altoverskyggende, uanset om det er imellem kollegaer, eller udadtil, over for vores kunder og samarbejdspartnere. Vores kunder ved, hvad vi står for, – de ved hvad vi kan, og de ved, hvad vi ikke kan. Hvis ikke, så fortæller vi dem det.”

Og der er noget, WeCode er gode til – og det er det, de vil være de bedste til.
“Vi er ikke et forsøg på at være eller at blive et fuldtud dækkende digitalt bureau. Vi er nørder, når det kommer til kodning, og selv indenfor kodning kender vi vores egen begrænsning. En god start på det at skabe tillid er først og fremmest at lytte og dernæst at være åben og transparent omkring det, du ikke kan. Hvis du gør det, så fremstår dine egentlige kompetencer også langt mere stærke, og ikke mindst troværdige,” siger han og slutter:
“Jeg ser frem til at lære de andre i netværket endnu bedre at kende. Især nu, hvor vi for alvor kan drage nytte af den fysiske kontakt igen. Den har jeg savnet.”

Mød WeCode her: https://wecode.com/

Jakob og resten af LB MorgenNetværket samles igen den 18. august.
Du kan komme med som gæst. Klik her og få mere info.

#SammenforLyngby