Solen står altid op igen over Lyngby Stadion ☀💙🤗

Når du fra den ene dag til den anden ikke må samle dit erhvervsnetværk, have tilskuere på stadion eller slå dørene op til dine lounges og gøre det, du er allerbedst til, hvad gør du så?

Rikke Baden Andersen giver her nogle bud på, hvad det sidste år har betydet for LB MorgenNetværket og alle klubbens samarbejdspartnere, og hvorfor engagementet det sidste år har været værdifuldt.

“Vi besluttede os ret hurtigt for, at vi ikke ville sætte os på vores hænder og være trætte af situationen, men derimod ville vi gøre det, vi kunne – og det har selvfølgelig i perioder været begrænset, men det har vi ikke ladet os slå ud af,” fortæller Rikke Baden Andersen og nævner flere af de tiltag, der blev opfundet – ofte med kort varsel, når rammerne ændrede sig.
“I den kommercielle afdeling vurderede vi blandt andet, at der måtte være noget, vi kunne give til vores netværk, og vi besluttede, at en af tingene vi ville give dem alle adgang til, er Visma Logbuys store univers af rabatter, samt at lave et leverandøreftersyn i netværket, hvor vi genererede varme leads til hinanden, selv om vi ikke fysisk kunne mødes,” smiler hun og sætter herunder et par ord på nogle af de initiativer, der det sidste år blev gennemført.
“Det gik op for mange af os, hvor værdifuldt netværk er, når vores verden bliver udfordret, og vi er sammen for Lyngby, også i modgang, så det er ikke helt forkert at sige, at solen altid står op igen over Lyngby Stadion. Det har vi bevist mange gange, ikke mindst det sidste år,” slutter Rikke Baden.

Visma Logbuy:
“Vi synes, det var en god mulighed for at give noget til vores samarbejdspartnere, som de kunne have glæde af, og som var lidt ud over det, der stod i deres aftaler. Som en lille opmuntring.”

GoBoat:
“Da forsamlingsloftet blev hævet til 10 personer, valgte vi, at mødes i erhvervsnetværket i små grupper hos GoBoat og havde en skøn værdifuld morgen sammen, hvor vi kunne nyde København fra vandsiden og se hinanden rigtigt i øjnene igen.”

Walk & Talk: (Klik på linket og læs, hvad det betyder for en af vores mange lokale medlemmer)
“Lige efter lock down i foråret 2020 brugte vi den skønne grønne natur til at mødes med afstand og holde relationerne ved lige, hvilket vi også gjorde her i foråret 2021, da restriktionerne igen tillod, at vi kunne mødes. Det er en god måde at netværke på, fordi man også får frisk luft og god kaffe selvfølgelig fra Nordhavn Coffee Roasters.

Drive In Bio i Lynge:
“I vaskeægte Lyngby-ånd gav vi vores sæsonkortholdere og samarbejdspartnere mulighed for sammen at se vores kamp mod Vejle i Lynge Drive In Bio, og der var selvfølgelig stillet en grill op med Lyngby-pølser og masser af kongeblå flag og trøjer.”

Netværksfestival:
“I en tid, hvor man ikke måtte samles og de store musikfestivaller blev aflyst, der gik vi den modsatte vej og inviterede til festival. Det var lidt skørt, men igen sprang alle vores samarbejdspartnere med på ideen, og vi havde et fedt line-up af forskellige oplægsholdere, der gav inspiration, indblik og motivation.”

Digitale netværksmøder:

Stadionstemning-to-go og servicering af VIP-gæster:
“Til vores samarbejdspartnere og sæsonkortholdere pakkede vi 500 poser med stadionstemning-to-go, hvor der var Lyngby-pølser, drikkevarer, jubilæumsbog og kongeblåt pynt, så de mest trofaste kunne få lidt stadionstemning hjem i stuen. Til alle de andre hjemmekampe, hvor der har været forbud mod fans og partnere på stadion, har vi gjort det muligt, at de kunne afhente aftensmad fra HomeMate, så det i hvert fald var nemt at nå at spise, før kampen kom over skærmen,” fortæller Rikke Baden, og fortsætter:
“Mens vi måtte have 500 i alt på stadion, serverede vi mad og drikke på bakker i VIP-sektionen og hver gang med et lille team. Op til jul var der selvfølgelig Gløg at varme sig på i pausen, mens vi også bød på en Lyngby-rom til en anden kamp. Der var livemusik, og på den måde forsøgte vi at sikre det bedste mulige produkt.
Se aktiviteterne til kampene mod Brøndby og FC København her.

Dagens partner swipe op:
“På vores Instagramprofil lavede vi hver dag et link til en af de partnere, som enten havde åbent i en fysisk butik eller havde en webshop, og sendte lidt trafik og opmærksomhed i deres retning.”

Find herunder links til en lang række af de andre tiltag, vi har kastet os ud i for partnere og fans de seneste 16 måneder.

Spillerpræsentation på Sinatur for klubbens samarbejdspartnere, der fysisk var inviteret, mens spillerne blev præsenteret digitalt.

Biografevent i samarbejde med Oddset.

Julekalender i 24 afsnit med masser af partneraktivering og konkurrencer.

Støttebilletter til kampene mod Brøndby og FCK.
Samt den legendariske Mogens Krogh trøje.

Fog 100 års fødselsdag

Faxe Kondi challenge mod OB

Træning med Hebo – skoleprojekt og børneklub

Skattejagt for de små vikinger

Månedens basse med Konditorbager Bagsværd

Jubilæumschampagne med Champagneuniverset.

Digitale kamppartnerskaber med Facebook-live og Rasmus Klump som corona-vejviser, Podcast med Oddset, Office Danmark tribunen release, Fastelavnsbolle i Føtex for De Små Vikinger, Kongeblå strøm, besøg af Nordhavn Coffee Roasters kaffetruck til træning, digital fanaften live fra transferdeadlineday i klubhuset, fans på storskærm på stadion, Omnicarservice og bilvasktildig.dk på grusparkeringen, mens der var kamp. Aktivering af partnerskaber med Bambusa og Sanex, samt masser af online spil kan du også finde på vores mange sociale medier.

Vil du være en del af det voksende erhvervsnetværk eller sæsonkortholder, så klik på links herunder.

LB MorgenNetværket

Sæsonkortholder

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe