”Den Kongeblå Podcast” og opdateret treårsplan er i luften

Lyngby Boldklub lancerer nu klubbens egen podcast, ”Den Kongeblå Podcast”. Anledningen er klubbens forestående jubilæum samt en opdateret treårsplan for perioden til og med 2023.

SE DEN NYE TREÅRSPLAN HER

Den opdaterede treårsplan beskriver – i lighed med forgængeren – klubbens målsætninger til konkrete udviklingspunkter i de kommende år. Treårsplanen tager naturligvis udgangspunkt i et øjebliksbillede, hvor både klubbens sportslige, økonomiske og kommercielle udvikling er taget i betragtning. Treårsplanen giver på den måde både fans, partnere og andre interessenter et indblik i den rejse, som klubben er på og står over for. Det fortæller adm. direktør, Andreas Byder:

”Vores treårsplan er et vigtigt internt og eksternt værktøj, og en rigtig god måde at beskrive den udvikling, som vi skal igennem. Den gamle treårsplan udmærkede sig ved at være et turnaround-projekt, mens vi økonomisk i de kommende tre år står mere på fast grund. Vores økonomi er låst, og det er op til os at sikre, at indtægterne nu tager det sidste step op og mødes med omkostningerne. Alt det har vi prøvet at beskrive så detaljeret som muligt, så alle kan følge med i klubbens udvikling,” fortæller Andreas Byder.

Velkommen til ”Den Kongeblå Podcast”

Som noget nyt lancerer Lyngby Boldklub desuden en podcastserie, der i sin pilotperiode kører frem til sommer. Her vil følgerne få et indblik i det arbejde og de strategiske tanker, der ligger bag treårsplanen, og på den måde få et langt tættere kendskab til klubbens arbejde. Det fortæller kommunikations- og kommerciel chef Kristian Maimann:

HØR DEN KONGEBLÅ PODCAST HER

”Vi har savnet et format, hvor vi på vores platforme kan gå i dybden med vores strategiske rejse og alt det, man ikke umiddelbart kan se inde på banen om søndagen. Den Kongeblå Podcast bliver for os en mulighed for at nørde lidt med dem, som vil vide endnu mere – og for vores fans og følgere bliver det en mulighed for at komme helt tæt på vores arbejde samt de nøglepersoner, der arbejder på at forløse det potentiale, som klubben besidder,” fortæller Kristian Maimann, der dog også lover historiske vingesus og klub-DNA i det nye tiltag:

”Vi er midt i et jubilæumsår, og vores 100-års lange historie er noget, der adskiller os markant fra vores nærmeste konkurrenter. Så vi kommer også til at have et historisk element i nogle af episoderne, hvor vi både får besøg af koryfæer og nøglepersoner omkring klubben,” fortæller Kristian Maimann.

Du kan lytte til Den Kongeblå Podcast på de fleste podcast-platforme, herunder Spotify og Apples egen Podcast-app. Her finder du allerede nu to afsnit, hvor du kan blive klogere på den nye treårsplan samt arbejdet på klubbens akademi.