3-årsplan

fra turnaround til stabilitet

2021

  • Økonomisk stabilitet
  • Implementeret sportslig strategi blandt medarbejdere og ejere.
  • Overlevelse i Superligaen
  • 2 debutanter af egen avl (under 21) får min. 5 kampe på A-holdet.
  • Akademiet opfylder de formelle krav til 4 stjerner hos DBU
  • Opstart af akademi-skoleprojekt på 10. klasse og ældre.
  • 6 ungdomslandsholdsspillere
  • Etablering af udenlandsk rekrutteringsspor
  • 3 kunstbaner i Idrætsbyen
  • Der gennemføres et udbud på stadiongrunden og LBK vinder.
  • 300 partnere i netværket
  • 9,5 mio. i sponsorindtægter
  • Vores netværk er anerkendt for at skabe forretning og værdi
  • Lancering af nye og digitale sponsorprodukter
  • Tilskuere: 2.000 i 1D / 4.000 i SL
  • 800 sæsonkortholdere og 1.800 i børneklubben ultimo 21
  • 10.000 følgere, der modtager indhold direkte på mail og app.

2022

  • På vej mod balance via øgede indtægter
  • Bredt eksternt kendskab til vores sportslige strategi.
  • Top 14-hold i Danmark, der er top 3 målt på minutter til spillere af egen avl.
  • 2 debutanter af egen avl (under 21) får min. 5 kampe på A-holdet.
  • Velfungerende skoleprojekt, der bidrager til en god hverdag med flere morgentræningspas.
  • 7 ungdomslandsholdsspillere
  • Multibane i Idrætsbyen
  • LBK-ejet stadionbyggeri er på vej
  • 340 partnere i netværket
  • Min. 4 netværksgrupper etableret enten i LBK eller eksternt.
  • 12 mio. i sponsorindtægter, heraf med 3 partnere, der lægger +1 mio.
  • Min. 5 partnere, der hver lægger +200.000 i aktiveringspakker.
  • Tilskuere: 2.400 i 1D / 4.400 i SL
  • 1.000 sæsonkortholder ultimo 22
  • 2.000 i børneklubben ultimo 22

2023

  • Forretning i økonomisk balance
  • Gennemføre opdatering af sportslig strategi.
  • Top 14-hold i Danmark, der er top 3 målt på minutter til spillere af egen avl.
  • 2 debutanter af egen avl (under 21) får min. 5 kampe på A-holdet.
  • Akademiet får 4 stjerner af DBU.
  • 7 ungdomslandsholdsspillere, hvoraf 1 er på U21-landsholdet.
  • Hybridbane i Idrætsbyen.
  • Opvisningsbane for akademiet.
  • 400 sponsorer, heraf minimum 150 med postnummeret 28xx.
  • 14 mio. i sponsorindtægter.
  • Nyt kommercielt produkt, som bidrager med min. 2 mio. pr. år.
  • Tilskuere: 2.800 i 1D / 4.800 i SL
  • 1.200 sæsonkortholder ultimo 22
  • 2.500 i børneklubben ultimo 22
  • 10 mio. i transfers realiseret i gennemsnit i 21, 22 og 23.
  • 15.000 følgere, der modtager indhold direkte på mail og app

Fremtid

  • Driftsoverskud
  • Nyt Lyngby Stadion
  • 5.000 tilskuere i gennemsnit
  • Superliga-hold i top 10, der er top 3 målt på minutter til spillere af egen avl under 23 år.
  • Akademi, hvor spillere har mulighed for at bo
  • Skoleprojekt for akademispillere, der involverer folkeskoleniveau.
  • Udlandspartner på det sportslige område (klub eller netværk).
  • Får en spiller af egen avl udtaget til A-landshold, mens han er i LBK.
  • 4 kunstbaner og 2 hybridbaner
  • +20 mio. i sponsorindtægter
0
Din kurv er tom!

ØV! Din kurv er helt tom. Skynd dig at fylde noget i den.

KATEGORIER100 ÅRS JUBILÆUMHOODIE   T-SHIRTSWEATSHIRT   KRUSHUE OG HALSTØRKLÆDEBARN   DAME
Powered Voltage Emoji by Caddy