De Kongeblå er klar til sæsonpræmieren imod AaB

Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
Kampsponsor: Office Danmark
TV: Eurosport

Efter en flot ubesejret sæsonopstart med fire sejre og en enkelt uafgjort imod FC København er De Kongeblå klar til endnu sæson i landets bedste fodboldrække, når AaB gæster Lyngby Stadion søndag eftermiddag kl. 14:00. Kampen bliver også en mulighed for (måske) at se vores to nye spillere Christian “Greko” Jakobsen, og vores nye nummer 10 Rasmus Thellufsen i aktion for første gang officielt i den kongeblå-trøje. Det kan også blive comeback i trøjen for nytilkomne Brian Hamalainen. Kampsponsor til opgøret er Office Danmark, der byder alle Kongeblå-fans velkommen til Lyngby Stadion, og de står klar med deres lækre hygiejnebokse til bare 199 kr., når opgøret slutter. Der er under 300 billetter tilbage til opgøret, som du kan købe her.

DER VIL IKKE VÆRE BILLETSALG VED STADION.

KØB SÆSONKORT OG SIKRE DIN PLADS TIL ALLE HJEMMEKAMPE

26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer

Rundens modstander: AaB
Efter en blandet opstart resultatmæssigt kommer AaB til opgøret med to sejre og to nederlag i deres i alt fire testkampe. Senest vandt nordjyderne med 2-1 over OB, og kommer til opgøret med flere prominente profiler på mandskabet i form af kreatøren Lucas Andersen samt den svenske målmand Jacob Rinne. Aalborgenserne har forud for denne sæson solgt midtbane-profilen Patrick Olsen til konkurrenterne fra AGF, samt flere yngre spiller hvor Rasmus Thellufsen blandt andet er skiftet til De Kongeblå fra Lyngby Boldklub. AaB endte sidste sæson på en femteplads i 3F-Superligaen, med Lucas Andersen og Tom van Wert med hver 10 sæsontræffere.

Bliv skoleklar i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket
Find Lyngby Shoppen her!

Information & Adgangsforhold – Fans af Lyngby Boldklub
–  Kampen spilles med begrænsede antal tilskuere
– Billetter til opgøret kan findes på hjemmesiden
– Alle gæster bedes følge de angivne retningslinjer på Lyngby Stadion, som kan ses ved ankomst samt rundt omkring på stadion
– Ingen billetter til udebaneholdet til dette opgør grundet restriktioner

Code of Conduct
for tilskueradfærd før, under og efter afviklingen af en fodboldkamp i 3F Superliga under corona
Vi har alle glædet os til at komme på stadion og se fodbold i 3F Superliga, NordicBet liga og Sydbank Pokalen igen. Under COVID-19 situationen er der nogle særlige ting vi skal være opmærksomme på for at det bliver en god og sikker oplevelse. Her er en række anbefalinger til hvordan vi tager hensyn og gennem vores adfærd ikke bidrager til smittespredning.
  • Begynd din planlægning af stadionturen ved først at orientere dig på din fodboldklubs hjemmeside, app, osv. om de konkrete forhold, som er gældende på stadion.
  • Planlæg din transport til stadion, så du undgår tæt kontakt med andre.
  • Ankom på det tidspunkt og sted, der er angivet på din billet.
  • Følg skiltningen og anvisningerne ved stadion og hold altid 1 meters afstand til andre personer ved færden ifm. adgang, ophold og afgang
  • Bliv så vidt muligt på din anviste siddeplads før og under kampen.
  • Vend ryggen til de andre tilskuere på din række, når du bevæger dig til og fra din anviste siddeplads.
  • Orienter dig om ruten til toiletter, boder m.m.
  • Hold god håndhygiejne, benyt de opstillede håndspritdispensere og undgå så vidt muligt at røre dig selv i ansigtet, ved håndtag, gelændere m.v.
  • Undgå kram, highfives og tæt kontakt med personer.
  • Vær opmærksom og tag hensyn ved jubel, sang og råb.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.