Optakt & trup- Hobro IK venter i første playoff-duel

Spillested: DS Arena
Kampstart: Kl. 19:00 – D. 13/7, 2020
TV: TV3 Sport & Viaplay

Efter et hårdt slutspil for Lyngby Boldklub venter Hobro IK nu i to playoff-kampe, hvor overlevelse i 3F-Superligaen er på spil. Dermed spidser det til for De Kongeblå i jagten på endnu en sæson i landets bedste række, når det første af to opgør spilles på udebane mandag aften i Hobro. Kampen bliver vist på TV3 Sport og VIaplay, hvor vi håber mange Lyngby-fans vil se med og støtte holdet hjemmefra, inden det bliver vores tur til at byde Hobro IK velkommen til Lyngby Stadion d. 20 juli. Men først skal Christian Nielsens tropper en tur til Jylland og hente en resultat med hjem, da playoff-runden afgøres over to kampe!

Truppen til kampen:
26. Frederik Gytkjær
30. Marcel Rømer

Rundens modstander: Hobro IK
Hobro IK har haft en blandet sæson i 3F-Superligaen, hvor holdet fra Jylland har haft flere velspillende profiler på holdet til trods for klubben er endt på en playoff-plads om nedrykning eller overlevelse. Emmanuel Sabbi har allerede sikret sig et skifte til OB efter den indeværende sæson, hvor offensivspilleren skifter til Ådalen. Dertil er Edgar Babayan en af holdets helt store profiler og lyspunkter denne sæson, hvor den tidligere Randers spiller har haft gang i en stor sæson og er bestemt en spiller, som De Kongeblå skal have øjenene på i begge opgør. I den indeværende sæson har Lyngby vundet det første opgør på hjemmebane med 2-1, hvor det blev til en uafgjort kamp i det modsatte opgør i grundspillet.

SÅDAN KAN DU STØTTE LYNGBY BOLDKLUB

Information & Adgangsforhold – Fans af Lyngby Boldklub
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Ingen pladser tildeles Hobro IK

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye, fodboldbilleder.dk