Optakt & trup- Playoff forberedelse hjemme imod Sønderjyske

Kampprogram: Findes på Lyngby App’en til alle hjemmekampe
TV: TV3 Sport & Viaplay
Entre: IKKE FLERE BILLETTER TILBAGE

Efter et hårdt slutspil er det afgjort, at Lyngby-holdet skal spille playoff-opgør mod Hobro IK om overlevelse i Superligaen, hvor kampdatoerne er fastlagt til mandag d. 13. juli og mandag d. 20. juli (hvem der starter ude og hjemme, vides først først efter dagens kampe). Inden da venter et opgør mod SønderjyskE, hvor de kongeblå drenge skal spille for at have hjemmebane-fordelen mod Hobro IK. Der er en del ændringer i truppen, så den er helt klar til opgørene mod Hobro, og cheftræner Christian Nielsen udtaler:

“Vi har valgt have fokus på at få hele truppen i kampform i opgøret mod SønderjyskE. Det er vigtigt for os at have så mange kampklare spillere til rådighed, så vi står bedst muligt rustet til vores playoff-opgør mod Hobro IK. Det betyder også, at nogle spillere er blevet doseret, så de kan blive småskader kvit, samt at spillere i karantænefare sidder over” siger Christian Nielsen om dagens trup.

Partnere sørger for fri entre til SønderjyskE-kampen!
Til onsdagens kamp imod Sønderjyske, har vores fantastiske sponsorer købt samtlige billetter på Lyngby Stadion og givet dem gratis ud til fansene! Det er Jetbull, Brolægning Sjælland, Blue Energy, Johannes Fog & Lokal Bolig Virum/Lyngby som er gået sammen om tiltaget, og derfor håber vi, at mange vil komme på Lyngby Stadion og støtte op om klubben, hvor spillerne har brug for alt den støtte, som de kan få fra vores fantastiske Lyngby-fans!

Truppen til kampen:
31. Thomas Mikkelsen
28. Frederik Schram
2. Kasper Enghardt
3. Lasse Nielsen
6. Frederik Winther
8. Gustav Marcussen
11. André Riel
16. Emil Nielsen
19. Magnus Warming
20. Kasper Jørgensen
21. Mathias Hebo
22. Magnus Westergaard
23. Pascal Gregor
26. Frederik Gytkjær
27. Ertugul Teksen
Filip Panjeskovic
Thor Høholt

Rundens modstander: SønderjyskE
Mandskabet fra Sønderjylland kommer til kampen som Pokalmestre 2020, hvor holdet siden genstarten af fodbolden har steppet op. Her er det lykkedes at slå AaB i pokalfinalen, samt hente adskillige sejre i nedrykningsspillet som dermed har sikret holdet overlevelse allerede med en runde tilbage. Dermed kommer holdet til Lyngby med stor selvtillid, men intet resultat at spille for onsdag aften. Spillerne fra Sønderjyske får dog muligheden for at vise sig frem for trænertemaet med Glen Riddersholm i spidsen samt eventuelle interesserede klubber, så det bliver ikke en nem opgave imod de nykårede Pokalmestre onsdag aften.

SÅDAN KAN DU STØTTE LYNGBY BOLDKLUB

Information & Adgangsforhold – Fans af Lyngby Boldklub & Sønderjyske
–  Kampen spilles begrænsede antal tilskuere
– Sæsonkortholdere er informeret omkring billetter
– De resterende findes på hjemmesiden, hvor billetterne vil være gratis at hente
– Ingen billetter til udebanefans

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) Per Kjærbye, fodboldbilleder.dk