To træningskampe venter mod Brøndby IF

Vi er endelige i gang igen efter corona-tiden, og de kongeblå drenge arbejder hårdt på at blive maksimalt klar til første kamp i 3F Superligaen mod FC København d. 1. juni. Et led i de optimale forberedelser er nu på plads, da to træningskampe med Brøndby IF er blevet aftalt. Tidspunkterne er for to kampe er:

Torsdag 21.maj Lyngby Boldklub vs Brøndby IF kl. 18:00 – Lyngby Stadion

Tirsdag 26. maj Brøndby IF vs Lyngby Boldklub kl. 13:00 – Brøndby Stadion

SÅDAN KAN DU STØTTE LYNGBY BOLDKLUB

Begge kampe vil blive spillet uden tilskuere, men vi har også gode nyheder til jer! For begge kampe vil blive vist live på Viaplay, så I kan følge jeres kongeblå vikinger i aktion igen! Sidst de to mandskaber tørnede sammen vandt de blågule fra Vestegnen med 1-0, og det vil De Kongeblå helt sikkert gerne revanchere!

Der vil ikke være adgang til kampen for medier.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk