Lyngby forlænger med Filip Panjeskovic

Den talentfulde midterforsvarer Filip Panjeskovic har skrevet under på en ny kontrakt med Lyngby Boldklub. Den nye aftale med 17-årige Panjeskovic, der spiller på Lyngbys U19-hold samt det danske U17-landshold, løber frem til sommeren 2022.

SÅDAN KAN DU STØTTE LYNGBY BOLDKLUB

Med aftalen følger også mere regelmæssige træningspas med Lyngbys Superligahold, der skal være med til at udvikle den unge forsvarsspiller. Den nye kontrakt med Panjeskovic glæder sportschef Birger Jørgensen, der særligt er glad for, at klubbens strategi om at udvikle egne, unge spillere igen ser ud til at give pote:

”Filip er seneste skud på stammen af talentfulde forsvarsspillere, som vi er lykkedes med at udvikle på vores akademi. Han er en rigtig spændende og moderne forsvarsprofil, som vi forventer os meget af, og som vi er glade for at have forlænget med.”

”Filip har et stort potentiale, og vi har en stor tro på, at Filip kan tage de næste skridt i sin udvikling hos os. Nu skal vi sammen arbejde videre på, at tage de næste step ind omkring førsteholdet og vores nye aftale til 2022 giver god arbejdsro til at holde snuden i sporet og få forløst potentialet” fortæller Birger Jørgensen.

Filip Panjeskovic kom til Lyngby Boldklub som U14-spiller fra Hillerød og har som Lyngby-spiller været aktuel flere gange på de danske ungdomslandshold – aktuelt omkring U17-landsholdet. I alt er det blevet til 16 ungdomslandskampe og 2 scoringer.

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter