Lyngby-profil er tilbage på ”holdet”

I en tid hvor klubben er ramt af coronakrisen er vi ekstra glade for at byde et varmt velkommen til KLP Pension som ny Lyngbypartner.

I netværket kan man derfor se frem til at møde den tidligere Lyngby-profil Dennis Cagara, der nu er ansat hos KLP Pension, men tidligere har huseret på venstre back hos De Kongeblå i 31 kampe.

Dennis Cagara og KLP Pension hjælper med pensionsrådgivningen og er trods COVID-19 klar til at blive en del af den voksende Lyngby-familie. Som Lyngbypartner får de glæde af vores passionerede netværk og Dennis ser frem til gensynet med sin gamle klub—fra en ny vinkel.

”Selvom trøjen strammede lidt, så var det herligt at trække i den igen! Denne gang skal jeg ikke på grønsværen, men vil sammen med KLP Pension gerne være med til, at gøre pension til en spiselig og overskuelig størrelse. Pension kan være svært at finde rundt i. Både som virksomhed, men i særdeleshed også som privatperson, og der håber vi at kunne hjælpe til gavn for både kunderne og til klubben ” siger en glad Dennis Cagara på videokald via Microsoft Teams.

KLP Pension tilbyder som del af aftalen at støtte Lyngby Boldklub med 1.000 kr. hver gang en ny kunde – privat eller erhverv – tegner pensionsordning. Du kan skrive dig op til at blive kontaktet her: https://lyngby-boldklub.dk/klppension/

Patrick Touré, CEO i KLP Pension, ser partnerskabet som det oplagte valg:

”Lyngby Boldklub har været et spændende emne for os i længere tid. Og da vi for nylig forstærkede vores team med en gammel Lyngbyprofil, så var det et åbenlyst partnerskab for os.  Med Dennis’ kompetencer, kendskab til klubben og iver efter at skabe værdi for sine kunder, så er vi ikke et sekund i tvivl om, at dette kan blive et rigtig godt samarbejde—for kunderne, der vælger at skifte, for os som virksomhed og naturligvis også for klubben.”

Andreas Byder, adm. direktør i Lyngby Boldklub, er glad for at få KLP Pension med på holdet:

”Vores dygtige kommercielle afdeling har haft dialog gennem længere tid, men det er sigende for partnerskabet at det først faldt på plads midt under coronakrisen. Det er en virksomhed, der brænder for at samarbejde med os, og trods krisen var ingen i tvivl om at dette er og kan blive et rigtig godt partnerskab. Vi glæder os til at komme i gang og skabe værdi for alle parter” fortæller Andreas Byder.

Kunne din private pensionsordning eller firmaets pensionsordning godt trænge til et gennemsyn? Så kan du booke et møde med Cagara og få kigget det igennem. Du kan skrive dig op til at blive kontaktet her: https://lyngby-boldklub.dk/klppension/