Talentfulde Frederik Winther udtaget til U19-landsholdet

Da U19-landsholdtræner Henrik Clausen udtog truppen til den kommende landsholdsamling, var det med Kongblåt-blod i truppen. Frederik Winther har været igennem en flot udvikling siden foråret, hvor han brød igennem på klubbens førsteholdet i oprykningssæsonen og er siden hen blevet en fast del af Christian Nielsens startopstilling. Her har Winther efter flere flotte præstationer for Superliga-holdet har markeret sig som en spændende og talentfuld midtstopper, der både kan forsvare samt er dygtig på bolden. Winther har gennem årene på Lyngby-akademiet arbejdet sig hele vejen op til førsteholdet og er endnu et eksempel på den talentudvikling, som Lyngby Boldklub står for.

Det danske U19-landshold skal til den kommende landsholdsamling møde Wales samt enten Sverige eller Norge i en mini-turnering, der finder sted på Falster hvor landets bedste talenter samles til de to opgør. Stort tillykke til Winther, der skal repræsentere Danmark og Lyngby Boldklub til de kommende landskampe!

Bliv en fast del af Lyngby-fællesskabet
KØB DIT SÆSONKORT HER

U19-landsholdet skal spiller to kampe ved mini-turneringen i Danmark, hvor kampene bliver spillet i Nakskov og Nykøbing Falster nede sydpå.

U19-landsholdets kommende kampe:
Danmark – Wales
D.6/9, kl.17:00
Nakskov Idrætspark

Danmark – Sverige eller Norge
D.9/9, kl.15:00
Nykøbing Falster Idrætspark

Winther er ikke den eneste fra akademiet der fortjener en stor applaus disse dage, hvor vores U14-mandskab vandt ungdomsturneringen Crowne Plaza Elite Cup som du kan læse mere om HER.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub
Find dine billetter her!

Læs også: Alle pladser er frigivet – Køb dit sæsonkort nu

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.