Lyngby Pølsen kan nu fås endnu flere steder!

For lidt over to uger siden kunne vi melde, at den legendariske Lyngby-pølsen kunne fås i detail hos Købmanden i Søllerød, og man skulle tro, at det var løgn, men nu har vi flere gode nyheder. Vi har nemlig i samarbejde med Öxneholm fået pakket pølsen, så den nu kan købes hele fem steder!

Sæsonkortsalget er startet!
KØB DIT SÆSONKORT HER

De fire nye steder er Pitstop i Søborg, Torvegrillen i Bagsværd, Meny Virum og Ørholm Brugs. Hvis I vil have overblikket, så har vi lavet en special-side kun didikeret til Lyngby Pølsen, som I finder ved at klikke her.

SE HVOR DU KAN KØBE LYNGBY PØLSEN
KLIK HER

Som om det ikke var gode nyheder nok, så er det også blevet muligt at bestille legende-pølsen online, som I kan gøre her: https://www.meat-market.dk/shop/lyngby-poelsen-4-539p.html

SE HVOR DU KAN FÅ LYNGBY PILSNEREN
KLIK HER

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.