Oskar Snorre udtaget til U21-landsholdets EM-trup

U21-landsholdstræner Niels Frederiksen har for kort tid siden offentliggjort sin bruttotrup til sommerens EM-slutrunde i Italien og San Marino, og blandt de 26 spillere er Oskar Snorre, der er en af de i alt tre målmand i bruttotruppen. I truppen er den tidligere Lyngby-spiller og nuværende Dortmund-spiller Jacob Bruun Larsen også at finde. Snorre fik debut i efteråret, og han har to U21-kampe på cv’et, der i alt tæller 25 kampe på de forskellige U-landshold. Der skal lyde et stort tillykke til den unge målmand!

I kan booke plads på familiebussen til Helsingør her

Det danske U21-landshold spiller inden EM-slutrunden en træningskamp mod Kroatien onsdag 12. juni. Danskerne åbner slutrunden i Italien mod Tyskland den 17. juni kl. 21.00. Dernæst følger et opgør mod Østrig den 20. juni, inden sidste puljekamp spilles mod Serbien den 23. juni.

Bruttotruppen skal inden EM-slutrunden skæres fra 26 til 23 spillere.

Gustav Marcussen udtaget til U20-landsholdet
Når U20-landsholdet skal spille venskabskampe mod Island og Norge i Horsens, så bliver det med kongeblåt islæt i truppen. Gustav Marcussen er nemlig udtaget, og han kan dermed udbygge sit landshold-cv med endnu to kampe, hvor han allerede har spillet 15 kampe på de forskellige U-landshold. Kampen mod Island skal spilles den 7. juni, og opgøret mod Norge spilles den 10. juni begge på Casa Arena i Horsens. Held og lykke til Gus samt tillykke!

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 7
Find afsnittet her

Læs også: Tag med familiebussen til Helsingør

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter