Akademi-weekend: Dobbelt op på sejre mod B93

Der har været fire hold i aktion i den forgangne uge, og I kan læse om alle opgørene her.

I kan booke plads på familiebussen til Helsingør her

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 7
Find afsnittet her

U19 tabte mod ulvene fra Jylland
I midtugen havde de ældste talenter besøg af ulvene fra Midtjylland, og de mødte et hold, der på dagen var bedre. Første halvleg endte med tre mål til udeholdet, og dermed var det et svært udgangspunkt for anden halvleg. De kongeblå drenge fik dog spillet sig op, og der blev ikke scoret mere i kampen, og derfor endte den 0-3.

U19: Lyngby Boldklub 0 – 3 FC Midtjylland

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

U17 tager et point med hjem fra Vejle
U17-holdet var en tur i Jylland, da de var oppe imod de rødblusede fra Vejle. Begge hold havde chancer til flere mål, men kampen endte 1-1, efter Vejle var kommet foran sent i kampen. Men Waldemar Kattrup ville det anderledes, og han sparkede en udligning i til 1-1, hvilket også blev kampens resultat.

U17: Vejle BK 1 – 1 Lyngby Boldklub
Målscorer: Waldemar Kattrup

U15 henter 2-0-sejr
U15 tog i torsdags imod B93, og selvom de kongeblå talenter ikke helt ramte dagen, så blev det til tre point på kontoen. Først scorede Oliver Sylvest direkte på frispark, og nogle minutter senere satte han Lauge Sandgrev op, der gjorde det til slutresultatet 2-0.

U15: Lyngby Boldklub 2 – 0 B93
Målscorer: Oliver Sylvest & Lauge Sandgrav

U14 slår også B93
U14 skulle også op imod B93, og de kunne også sætte tre point på kontoen. Kampen endte med at være en rodet affære, hvor Dan Brimsvik ikke helt spillede så hurtigt, som de gerne ville. Heldigvis holdt defensiven stand, og de Lyngby-holdet fik prikket en bold i kassen, så vandt De Kongeblå 1-0.

U14: Lyngby Boldklub 1 – 0 B93
Målscorer: Miron Zuberovski

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Tag med familiebussen til Helsingør