Optakt & trup: Thisted FC venter i Nordjylland

Kampstart: Kl. 13:45 (runde 27) – Søndag d. 28 april

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 6
Find afsnittet her

Søndag venter næste kamp i NordicBet Ligaen for De Kongeblå, når holdet gæster Thisted FC på udebane. Christian Nielsens tropper kommer til kampen efter en god resultatmæssig stime, der blev udbygget sidste weekend med en flot 3-0 sejr over Nykøbing FC. Før denne weekend er De Kongeblå tre point efter Næstved Boldklub på tredjepladsen, som giver adgang til playoff-kampene. Sidste gang Lyngby-holdet var på besøg hos Thisted FC, tabte vi med hele 4-0, så det er ikke en nem kamp, der venter trods TFCs placering i bunden af NordicBet Ligaen.

Truppen imod Thisted FC:
1. Oskar Snorre
31. Thomas Mikkelsen
2. Marcus Backmann
3. Lasse Nielsen
5. Martin Ørnskov
7. Jesper Christjansen
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
13. Danni König
15. Emilio Simonsen
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
22. Magnus Westergaard
23. Mads Carlson
25. Adnan Mohammad
26. Frederik Gytkjær
33. Frederik Winther

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

Weekendens modstander: Thisted FC
NordicBet Ligaens bundhold, Thisted FC, ligger aktuelt på en sidsteplads med hele fire point op til overlevelse. Derfor har holdet fra nord brug for point efter et skidt forår, der dog fik et glimt af håb efter sidste weekends sejr over FC Helsingør. Her kom klubbens topscorer Sakari Tukiainen igen på tavlen, efter en længere måltørke og noterede sig for sit 12 sæsonmål (11 scoret i efteråret). Får Thisted FC gang i Tukiainen igen, kan den målfarlige herre godt være en mand Lyngby-defensiven skal holde et ekstra godt øje på.

Adgangsforhold
Til de medrejsende Lyngby-fans der skulle tage turen nordpå, stille fanklubben Lyngby-Fans 50 billetter til rådighed efter først-til-mølle princippet. Disse kan findes i døren til udebaneafsnittet på Sparekassen Thy Arena. Der vil til kampen ikke være arrangeret bustur, men vi håber alligevel at se Kongeblå-trøjer på stadion på søndag.

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Kom til Lyngby Dagen 5. maj

Læs også: Gytkjær-perle fuldendte 3-0-sejr mod NFC

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter