Akademi-weekend: U19 fortsatte deres ubesejret stime

Tre akademi-hold har været i aktion i den senste uge, hvor alle tre hold var oppe imod løverne fra FC København. Det blev til tre forskellige resultater, hvor U19 forlængede deres ubesejret stime, så den ny lyder på fire kampe. I kan læse om alle tre opgør i nedenstående artikel.

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 6
Find afsnittet her

U19 spillede kryds mod FCK og forlængede stime
U19-mandskabet skulle hjemme i Kongens Lyngby op imod løverne fra København, og det blev en kamp, hvor begge hold havde overtag i opgøret, men chancerne var der til en kongeblå sejr. Det blev det imidlertid ikke, da kampen endte 2-2 på to mål af Emil Kornvig. Det er dog fjerde kamp i streg, hvor U19 kan gå ubesejret fra banen, og de har hentet 10 ud af 12 mulige point i de sidste fire kampe.

U19: Lyngby Boldklub – FC København 2-2
Målscorer: Emil Kornvig x 2

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

U15 tævede FCK med 4-1
U15-drenene skulle i midtugen op imod FCK, og det skulle vise sig at blive en rigtig god oplevelse. De kongeblå tropper leverede en solid kamp, og de kunne i sidste ende trække sig sejrsrigt ud af opgøret, da de vandt 4-1, i en kamp hvor de kunne have præsteret bedre. Det var nogle effektive Lyngby-spillere, der arbejdede stenhårdt, og det gjorde marginalerne endte hos De Kongeblå og dermed også de tre point.

U15: FCK 1-4 Lyngby Boldklub

U13 mødte stærkt FCK-hold
Sidste hold der skulle spille mod gæsterne fra København, det var U13-holdet, der desværre måtte gå tomhændet fra banen. FCK indledte opgøret stærkt, og de lagde et tungt pres. På dagen var københavnerne bedst, og de kunne fortjent vinde kampen med 4-2.

U13: Lyngby Boldklub 2-4 FC København

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Gytkjær-perle fuldendte 3-0-sejr mod NFC

Læs også: VIDEO: Kampens spiller glad for sjældent mål