Optakt og trup: Aabech og Hvidovre IF gæster Lyngby Stadion

Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 100,- / pensionister 70,- / børn 70,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / pensionister 100,- / børn 100,-
– Medlem af børneklubben 0,- (Indmeldelse gennem link)

KØB BILLET TIL OPGØRET HER

På søndag tager Lyngby Boldklub imod Hvidovre IF i runde 26 af NordicBet Ligaen. De Kongeblå kommer til kampen med en 3-0 sejr fra seneste kamp imod FC Fredericia, hvor Jeppe Kjær noterede sig for et flot hattrick. Netop Jeppe Kjær lynede også sidste gang, vi mødte weekendens modstander, da vi vandt 1-0 ude over netop Hvidovre IF. Lyngby ligger aktuelt på en femteplads i rækken og kan med en sejr sikre sig vigtige point i tabellen.

Husk at der til kampen vil være “Påske-Hygge” i Faxe Kondi Fanzonen, hvor der vil være massere aktiviter for fans i alle aldre. Du kan læse mere om eventet her!

Trup imod Hvidovre IF:
1. Oskar Snorre
31. Thomas Mikkelsen
2. Marcus Backmann
3. Lasse Nielsen
5. Martin Ørnskov
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
13. Danni König
15. Emilio Simonsen
20. Nicklas Mouritsen
21. Kristian Lindberg
22. Magnus Westergaard
23. Mads Carlson
24. Gustav Harlev
25. Adnan Mohammad
26. Frederik Gytkjær
32. Frederik Winther

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

Weekendens modstander: Hvidovre IF
Til weekendens kamp venter Hvidovre IF, som kommer til kampen med en sejr i bagagen og håbet om at overleve i NordicBet Ligaen. Hvidovre IF har aktuelt fire point ned til nedrykningsstregen og kan med en sejr spille sig op i midten af tabellen. Holdet fra det vestlige København kommer til kampen med flere tidligere Lyngby spillere. Den tidligere Lyngby-profil, Kim Aabech, vender tilbage til Lyngby Stadion sammen med Nikolai Bak Johannessen og Frederik Krabbe. Topscorer for Hvidovre IF er Nikolaj Agger der noterer sig for otte mål og nummer 2 på den interne topscorerliste er Kim Aabech der står noteret for seks træffere.

Adgangsforhold
Til kampe på Lyngby Stadion vil hjemmeholdets tilskuere skulle benytte indgangene på den nordlige side af stadion, ved klubhuset og træningsbanerne, og udeholdets fans skal benytte indgangen i den sydlige ende af stadion. Billetter kan købes online eller på kampdagen, og priserne kan ses øverst i artiklen. Vi anbefaler parkering i god tid på Lyngby Idrætsby- eller DTUs parkeringspladser, der er tæt på Lyngby Stadion.

Information om ordensreglementet på Lyngby Stadion kan læses her: Ordensreglement Lyngby Stadion
Information til udeholdets tilskuere kan læses her: Information til udeholdets tilskuere

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Studieboliger og moderne stadion på vej i Lyngby