Lyngby Boldklub og MENY Virum inviterer til ølsmagning på fredag!

Hvor: MENY Virum – Geelsplads, 2830 Virum
Tid: Ølsmagning mellem kl. 13:00 – 18:00 – D.12 april
Autografer med spillere: U-landsholdsmålmand Oskar Snorre og Marcus Backmann kommer forbi til autografer og billeder mellem kl. 16:00 – 17:00

Vi byder alle velkommen til ølsmagning, konkurrencer og autografer
Som det er kendt blandt mange Lyngby-fans har vi i samarbejde med Nørrebro Bryghus, brygget den velsmagende økologiske Lyngby Pilsner. Pilsneren der blev lanceret i efteråret, er blevet taget godt imod fra mange af de Kongeblå-fans, og derfor har vi i samarbejde med Nørrebro Bryghus og MENY Lyngby valgt at afholde en ølsmagning, samt konkurrence med fede præmier på fredag d.12 april mellem kl. 13:00 og 18:00 i MENY Virum på Geels Plads.

Har du allerede smagt pilsneren, kan du også bare komme forbi til konkurrencer, autografer og købe de velsmagende pilsnere med hjem til weekend-hyggen. Har du derimod ikke smagt pilsneren endnu, er dette en unik mulighed for smagsprøver og chancen for at vinde merchandise, Lyngby Pilsnere og meget andet!

Vi vil skænke op mellem kl. 13:00 – kl. 18:00, og vi får besøg af vores to profiler Oskar Snorre og anfører Marcus Backmann mellem kl. 16:00 – 17:00 til autografer og billeder. Der vil blive delt 50 billetter ud til hjemmekampen søndag d. 14 april imod Hvidovre IF, efter først-til-mølle princippet i løbet af dagen, samt spillerne har 50 billetter med, der deles ud i tidsrummet kl. 16:00 til 17:00.

Hør Lasse Fosgaard og Martin Ørnskov anmelde Lyngby Pilsneren
Gennem linket her

Læs også: Studieboliger og moderne stadion på vej i Lyngby

Læs også: Lyngby flåede Fredericia i 3-0 sejr