Flere sejre og mange mål i spændende ungdomsweekend

Vores ungdomshold var i aktion denne weekend, hvor det blev til både sejre og nederlag til vores akademihold. U19 og U17-holdene fik besøg af Odense Boldklub, U15-mandskabet vandt stort ude over FC Helsingør, U14-holdet gæstede B93 og U13-drengene var en tur forbi Gentofte, hvor de mødte HIK. Der var masser af mål og gode takter fra vores akademi.

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 5
Find afsnittet her

U19 vandt målrigt opgør imod Odense Boldklub
Vores ældste talenter fra U19-holdet fik søndag besøg af OB, i en kamp der bød på hele otte mål og en sikker Lyngby-sejr. De Kongeblå havde igennem kampen gode perioder på bolden og fik sat flere gode omstillinger op. Vores U19-talenter gik til pausen med en 3-1-føring og endte med at vinde kampen med hele 5-3. Dermed fik U19-holdet deres første sejr i U19-ligaen i dette kalender år.

U19: Lyngby Boldklub 5-3 Odense Boldklub

Snævert nederlag for U17-holdet
Topholdet fra U17-ligaen, OB, kom på besøg i Kongens Lyngby. Lyngby-holdet gik til pausen nede med 0-2, selvom talenterne fik sat mange gode målchancer op. OB scorede i anden halvleg et flot mål, som dog ikke fik De Kongeblå til at stoppe med at spille. Lyngby holdet kom flot igen og fik igennem anden halvleg arbejdet sig ind i kampen, som endte med et 2-3 nederlag til weekendes gæster fra Fyn.

U17: Lyngby Boldklub 2-3 Odense Boldklub

Bliv klar til foråret i Lyngby Shoppen – Find dit merchandise gennem linket:
Shop dit merchandise her

U15 scorer syv mål i sikker sejr
Vores U15-hold var i weekenden en tur nordpå, hvor FC Helsingør ventede i “Slaget om Helsingørmotorvejen”. Kampen skulle vise sig at blive en sand målfest, hvor et effektivt og godt spillende Lyngby-hold fik scoret hele syv gange. Holdet lykkedes generelt med mange gode kombinationer, omstillinger og spillet op langs banen var velfungerende. Flot kamp fra U15-talenterne, som sikkert vandt deres opgør denne weekend.

U15: FC Helsingør 2-7 Lyngby Boldklub

Enkelt mål adskilte vores U14-talenter fra point imod B93
Kampen startede ud med to hurtige B93-scoringer, før kampen rigtig var kommet igang. B93 var igennem kampen farlige på deres omstillinger, hvor alle deres mål kom igennem disse. Lyngby-mandskabet var tæt på at komme tilbage i de døende minutter, hvor holdet med to sene scoringer var tæt på at hente det ene point med hjem til Kongens Lyngby.

U14: B93 4-3 Lyngby Boldklub

U13 leverede godkendt indsats da HIK blev besejret
Klubbens yngste talenter var i weekenden en tur forbi HIK, i en kamp der blev vundet efter gode præstationer og dominerede hele anden halvleg med en sejr til følge. Første halvleg forløb meget lige med gode muligheder til begge mandskaber og med et HIK-hold i front med 2-0 til pausen. Lyngby-talenterne spillede sig ind i kampen, og vinder opgøret med 2-4 efter en fremragende anden halvleg.

U13: HIK 2 – 4 Lyngby Boldklub

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Landsholdsopsamling: Seks Lyngby-talenter i aktion

Læs også: Video: Sammen For Lyngby – Afsnit 5