Faxe Kondi Fanzonen får midlertidig makeover mod Viborg på søndag!

Til søndagens brag af en hjemmekamp mod Viborg FF har vi sørget for, at vores Fanzone for en stund får en ordentlig overhaling. Festudlejningsfirmaet Delta Fun kommer forbi med deres mobile legeland ‘Yetiland’. Her vil de mindre blå vikinger have mulighed for at boltre sig i blandt andet ‘Jungle Multiplay Hoppeborg’, ‘Blæksprutte Aktivitetsbane’ eller måske se hvor længe de kan blive siddende på den oppustelige rodeotyr.

Udover det inviterer Lyngby Fans, Lyngby Boldklub 1921 og Lyngby Boldklub A/S på fødselsdagskagemand i Klubhuset fra klokken 11:45 i anledningen af Lyngby Boldklubs 98 års fødselsdag. Kagemanden bliver serveret fra 12:30, men kig gerne forbi før – der vil nemlig være happy hour i Klubhuset allerede fra åbningstid.

Selvfølgelig skal de ældste vikinger ikke snydes for at tage del i herlighederne. I pausen af kampen vil der nemlig være en konkurrence for nogle heldige fans, som iført sumo-dragter og promillebriller, skal kæmpe om at jagte én bold fra midten og forsøge og score i målet i Lyngby enden. Tilmelding til konkurrencen sker i indgangen af stadion. Klik ind på http://www.deltafun.dk/udlejning/ og se hvad de tilbyder – måske det er her din næste fest starter! Vi glæder os i hvert fald mægtig meget til på søndag til god kamp og underholdning.

Programmet for dagen ser således ud:
11:45 Faxe Kondi Fanzonen åbner med Delta Funs vilde ‘Yetiland’, og Haakon står klar ved indgangen og tager imod små og store vikinger. Samtidig er der 98-års fødselsdagsfejring i Klubhuset med kagemand og happy hour i baren. Kræftens Bekæmpelse kigger forbi fanzonen med slik, balloner og flyers.

13:45 Kampstart Lyngby Boldklub – Viborg FF.

14:30 Pausekonkurrence – sumokonkurrence for tre heldige tilskuere.

15:30 Kampen er slut

15:30-17:00 Hygge i klubhuset for alle Lyngby-partnere, familier, små vikinger og fans.

Man vil kunne blive den store helt på hjemmefronten, da man vil kunne tage aftensmaden med hjem, hvor Homemate står klar efter kampen med deres mobile madvogn. Det kan I læse mere om her.

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 5

Husk du kan købe billet til næste kamp på Lyngby Stadion, som er den 31. marts mod Viborg FF: https://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbkvib100319

Du kan også sikre dig fast plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden.
Køb det her

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook,Instagram, LinkedIn og Twitter.

Foto (c) fodboldbilleder.dk