Optakt & trup: Topholdet Silkeborg IF gæster Lyngby Stadion

Entré:
– Ved køb af billet online: Voksen 100,- / pensionister 70,- / børn 70,-
– Ved køb af billet på stadion: Voksen 130,- / pensionister 100,- / børn 100,-
– Medlem af børneklubben 0,- (Indmeldelse gennem link)
– Sæsonkortholdere kan tage en ven med gratis til kampen imod Silkeborg IF

Se det nyeste afsnit af “Sammen For Lyngby” og kom med bag kulissen i afsnit 5

Topholdet kommer på besøg – Vigtige point på spil
Efter en god sæsonstart med syv point i de tre førstekampe efter vinterpausen, bliver Lyngby-mandskabet for alvor sat på prøve, når et af rækkens tophold gæster Lyngby Stadion onsdag aften. Silkeborg IF ligger aktuelt på en andenplads i NordicBet Ligaen, kun adskilt fra rækkens førsteplads på dårligere målscorer. Derfor venter en svær hjemmekamp, som kan være med til at afgøre, om Silkeborg skal stikke af i toppen af rækken, eller om Lyngby-holdet skal spille med om ‘de sjove’ pladser længere oppe i tabellen. Til onsdagens kamp må Lyngby holdet desværre undvære midtbane-profilen Frederik Gytkjær, der sidder ude med karantæne efter to gule kort i weekend imod Nykøbing FC.

Vi håber at se mange Kongeblå-fans på stadion onsdag aften, hvor du som sæsonkortholder har mulighed for at tage en ven gratis med til denne kamp!

Gense målene og sejren fra efterårets møde med Silkeborg IF her

Truppen imod Silkeborg IF:
31. Thomas Mikkelsen (GK)
16. Alexander Hasmark Jensen (GK)
2. Marcus Backmann
3. Lasse Nielsen
5. Martin Ørnskov
7. Jesper Christjansen
8. Gustav Marcussen
9. Lasse Fosgaard
10. Rezan Corlu
11. Jeppe Kjær
13. Danni König
15. Emilio Simonsen
20. Nicklas Mouritsen
22. Magnus Hee Westergaard
23. Mads Carlson
24. Gustav Harlev
25. Adnan Mohammed
33. Frederik Winther

Bliv klar til kampdag i Lyngby Shoppen – Åben iaften til kampen eller online gennem linket:

Dagens modstander: Silkeborg IF
SIF ligger aktuelt på en andenplads i NordicBet Ligaen og kommer til kampen for at hente vigtige point i duellen om den direkte oprykningsplads, de pt kæmper med Viborg FF om at få. Silkeborg er i denne sæson kommet godt igang, efter en skrækkelig sæsonstart og ligger aktuelt med i kampen om at komme tilbage i Superligaen efter sidste sæsons nedrykning til NordicBet Ligaen. Silkeborg IFs største profiler er topscorer Ronnie Schwartz, som Lyngby-forsvaret skal holde et ekstra øje med, samt det unge stjerneskud Magnus Mattsson.

Adgangsforhold
Til kampe på Lyngby Stadion vil hjemmeholdets tilskuere skulle benytte indgangene på den nordlige side af stadion, ved klubhuset og træningsbanerne, og udeholdets fans skal benytte indgangen i den sydlige ende af stadion. Billetter kan købes online eller på kampdagen, og priserne kan ses øverst i artiklen. Vi anbefaler parkering i god tid på Lyngby Idrætsby- eller DTUs parkeringspladser, der er tæt på Lyngby Stadion.

Information om ordensreglementet på Lyngby Stadion kan læses her: Ordensreglement Lyngby Stadion
Information til udeholdets tilskuere kan læses her: Information til udeholdets tilskuere

Køb billet til Cirkusrevyen her og støt Lyngby Boldklub

Læs også: Højdepunkter fra 1-1 kampen i Nykøbing