Danske Bank er ny partner i Lyngby Boldklub

Denne gang er vi glade for at kunne sige velkommen til Danske Bank. Vi er i Lyngby Boldklub meget tilfredse med dette nye partnerskab, og vi glæder os til at se, hvad det bringer i fremtiden.

Filialdirektør i Danske Bank, Henrik Hagstrøm, glæder sig også til det fremtidige samarbejde med Lyngby Boldklub, der fylder meget og spiller en afgørende rolle i lokalsamfundet. Særligt to sager ligger til grund for støtten til Lyngby Boldklub: Det massive ungdomsarbejde, der bliver lavet, samt de nye kræfter i Friends of Lyngby, som man gerne vil samarbejde med:

”Lyngby er kendt for et ambitiøst, grundigt og dannende ungdomsarbejde, der er årsag til, at flere spillere kommer videre til nogle af verdens største ligaer. Samtidig favner ungdomsarbejdet bredt, og mange unge bliver aktiveret gennem fodbolden i Kongens Lyngby. Derudover ser vi frem til at arbejde sammen med de nye ejere i Friends of Lyngby – et projekt, vi gerne vil støtte op omkring” siger filialdirektør i Danske Bank i Lyngby, Henrik Hagstrøm, om det kommende partnerskab.

Økonomisk sparringspartner
Danske Bank har en ambition om at være en stærk finansiel samarbejdspartner for deres kunder og hjælpe dem med at opnå deres mål.

De ønsker at hjælpe deres kunder med at opnå økonomisk tryghed – ved at skabe et solidt økonomisk grundlag for deres tilværelse eller virksomhed. Det gør de ved at give dem den viden, vejledning og værktøjer, der skal til for at træffe de rigtige beslutninger om deres økonomi.

Danske Bank har endvidere et mål om at være den foretrukne bank for familier og virksomheder, der ønsker en finansiel partner, som gør både større økonomiske beslutninger og de daglige bankforretninger lettere.

Vi er glade for alle vores forskellige partnere, og hvis du gerne vil læse mere om og kontakte Danske Bank, kan du klikke her.

Har du interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.

Vil du være en fast del af fællesskabet på Lyngby, så kan du købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det.

Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – 2. AFSNIT

Læs også: Fire partnere fornyer deres partnerskaber med Lyngby Boldklub

Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby

Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!

Læs også: Friends of Lyngby vil holde længere på talenterne

Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.