Frederiksdal Sinatur Hotel bliver ny partner i Lyngby Boldklub

Vi er glade for at kunne fortælle, at endnu en ny partner kommer ind i Lyngby-fællesskabet. Denne gang drejer det sig om Frederiksdal Sinatur Hotel, der træder ind som ny partner med Lyngby Boldklub. Det er vi rigtig glade for, og vi glæder os til at samarbejde med Sinatur Hotel Frederiksdal.
Frederiksdal Sinatur Hotel
Naturen er nærværende overalt på Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference. De ligger skønt ved Lyngby, tæt ved å, skov og sø, og der er noget kønt og beroligende at kigge på i alle retninger. Også i deres populære restaurant kan du mærke årstidernes gang – her tryller kokkene med de friske, lokale råvarer, der er i sæson, og som giver dig smagsoplevelser udover det sædvanlige.
Deres store og lyse konferencelokaler, de fleste med udsigt til Mølleåen, sætter scenen for et succesfuldt mødearrangement.
En af deres medarbejdere følger jer dagen igennem og sørger for, at alt går, som det skal. De arbejder med flydende pauser, så hvis jeres tidsplan skrider lidt, er de hjælpsomme og fleksible. De har også ideer til, hvordan du kan give deltagerne en anderledes oplevelse.
Frederiksdal Sinatur Hotel bliver en del af vores skønne partnernetværk, og hvis du kunne tænke dig, at læse mere om dem, så klik her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Du kan stadig købe sæsonkort til Lyngby Stadion, hvor vores nye abonnementssystem sikrer, at det giver mening at tegne uanset hvornår på sæsonen. du påbegynder det. Køb dit ved at klikke her.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod HB Køge søndag den 30. september, hvor der er kampstart kl. 14:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Læs også: Fire partnere fornyer deres partnerskaber med Lyngby Boldklub
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.