Eventcom tilslutter sig Lyngby Boldklub som partner

Vi kan præsentere endnu en fremragende partnernyhed denne solbeskinnede tirsdag, da Lyngby Boldklub har indgået et partnerskab med Eventcom, der er et kreativt rejsebureau, der laver skræddersydede rejseløsninger til virksomheder, som ønsker at styrke forholdet mellem ansatte, kunder eller samarbejdspartnere. Vi, i Lyngby Boldklub, er begejstrede for dette nye samarbejde, og ser frem til de nye, spændende muligheder det bringer. Kommerciel direktør, Andreas Byder, siger:
Vi er rigtig glade for, at byde Eventcom velkommen som en del af Lyngby-familien. Vi er sikre på, at både vi og Eventcom kommer til at få gavn af hinanden, og det er altid dejligt at opnå nye partnerskaber, der kan åbne nye muligheder for os og for dem”.
Hos Eventcom er de ligeså glad for det nye partnerskab, som vi er:
Vi ser frem til samarbejdet med Lyngby Boldklub. Vi synes, at det nye set-up ser super spændende ud, og vi vil gerne bidrage til at gøre relationen imellem partnerne endnu stærkere” – fortæller Sales Manager i Eventcom, Kasper Nørgaard.
Eventcom
Eventcom er en kreativt rejsebureau, der leverer skræddersyede rejseløsninger til virksomheder. Som rejsebureau har vi de to fokusområder. Først og fremmest skræddersyr de grupperejser og arrangementer til virksomheder, der ønsker at styrke forholdet mellem deres ansatte, kunder eller samarbejdspartnere. Derudover har de udviklet konceptet Eventcom Travel Management, som hjælper virksomheder med at optimere og effektivisere deres rejsepolitik-og budget. Eventcom ejer desuden www.fodboldrejser.dk, som har Danmarks største udvalg af rejser til blandt andet europæisk fodbold og NFL.
I kan læse mere om de tilbud Eventcom tilbyder ved at klikke her
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Du kan allerede nu sikre dig billetter til næste hjemmekamp, hvor topholdet HB Køge kommer på besøg. Priserne starter fra 70 kr. i forsalg, og du kan købe billetter ved at klikke her.
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Læs også: Det Grønne Område bliver kongeblå partner
Læs også: Sydbank bliver kongeblå partner – Støtter ungdommen i Lyngby Boldklub
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.