Comit A/S ny partner i Lyngby Boldklub

Vi har yderligere en glædelig partnernyheder til jer. Endnu en virksomhed har tilsluttet sig Lyngby-projektet og kommer i fremtiden til at indgå som partner med Lyngby Boldklub. Der er tale om Comit A/S, der laver IT-løsninger til sine kunder ud fra deres personlige præferencer. Hos Lyngby Boldklub ser vi frem til samarbejdet, og tror på, at både Lyngby Boldklub og Comit kan få meget ud af hinanden. Kommerciel Direktør, Andreas Byder, udtaler:
Vi er rigtig glade for, at have fået Comit med om bord, da det betyder meget for projektet Lyngby Boldklub at indgå partnerskaber med virksomheder, der appellerer bredt. Jeg er sikker på, at både vi og Comit kan få rigtig meget gavn af hinanden både nu og i fremtiden.”
Hos Comit ser de også positivt på det fremtidige samarbejde:
Vi har en langvarig relation til Lyngby Boldklub gennem klubbens tidligere ejer Thomas Olsen, som også er medejer i Comit. Derudover har vi med stor interesse og sympati fulgt med i den fantastiske arbejdsindsats, der bliver lagt i at føre klubben tilbage til toppen af dansk fodbold, hvor man efter vores mening hører til. Vi glæder os til at bidrage til den videre indsats, og til at hjælpe de øvrige partnere i netværket omkring klubben med solide IT løsninger med en fornuftig økonomi” siger Sales Manager i Comit A/S, Anders Tryka.
Comit A/S
Hos Comit tror de på, at den perfekte IT-løsning findes, der hvor dine drømme, krav og budget går op i en højere enhed.
Derfor sætter de sig grundigt ind i dine behov, inden de med udgangspunkt i dine økonomiske rammer kommer med en løsning, både du og Comit vil blive glade for i længden.
Deres løsninger indenfor IT Outsourcing har det til fælles, at de kan leveres med forskellige service leves, og at vores bagvedliggende processer er bygget på ITIL. Det betyder for dig, at du får en fleksibel IT platform, hvor service niveau er noget, der kan justeres ind pr. server, proces eller applikation.
Budgettet løber ikke løbsk, og din produktivitet forbedres, imens de leverer den bagvedliggende IT, der passer til din specifikke kundeprofil. Nogle vil måske kalde det for en ret smart måde at Outsource sin IT på.
Hos Comit kalder de det personlig IT.
I kan læse mere om de tilbud Comit tilbyder ved at klikke her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Læs også: Friends of Lyngby vil holde længere på talenterne
Læs også: Det Grønne Område bliver kongeblå partner
Læs også: Sydbank bliver kongeblå partner – Støtter ungdommen i Lyngby Boldklub
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk