Housekeeping.dk bliver ny partner med Lyngby Boldklub

Det er med stor glæde, at vi kan præsentere Housekeeping.dk som spritny kongeblå partner. Partnerskaber er med til at sikre positive fordele for både os og Housekeeping.dk. Derfor er vi også yderst tilfredse med at byde Housekeeping.dk med i Lyngby-familien. Vi er sikre på, at det giver afkast i et rigtig godt samarbejde.
Housekeeping.dk
Housekeeping.dk blev lanceret med et klart koncept i januar 2016 til glæde for beboere i København og omegn, som leder efter rengøringshjælp. De er et større veletableret hold – alle med stor erfaring indenfor rengøring, housekeeping, og dét at begå sig i andres hjem.
Hele ideen, og deres ønske om en særlig høj standard indenfor rengøringsservice, udsprang af deres eget brug af rengøringsfirmaer i eget hjem. Uanset hvilke services de igennem tiden benyttede, synes de ikke, at hverken kvaliteten af rengøringen eller kundeservicen var tilfredsstillende. Flere gange var de i tvivl om dagen og tidspunkt for rengøringsteamets ankomst. Det skal man ikke være i tvivl om!
De mente, at kunne gøre det meget bedre, og med flere fleksible ydelser. Housekeeping.dk blev til, og de glæder sig til at servicere dig med rengøring og anden hjælp i dit private hjem, som for eksempel hjælp til indkøb, tøjvask eller, hvad du end har brug for. Housekeeping er deres bud på lidt ekstra husjælp udover rengøring.
De sætter en ære i kundeservice, tæt dialog og tillid. Det er deres ønske, at du skal føle dig tryg ved at have dem gående i dit private hjem.
Her I Lyngby Boldklub er vi stolte af vores partnerskaber, hver og et, og vi ser frem til, at starte op sammen med Housekeeping.dk. Du kan læse mere om dem ved at klikke her.
Kunne du have interesse i at høre mere om det nye Lyngby-projekt, kan du kontakte kommerciel direktør, Andreas Byder, på tlf. nr. 2623 6366 eller e-mail: ab@lyngby-boldklub.dk.
Du kan sikre dig billet til næste hjemmekamp mod Næstved BK søndag den 16. september, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Fire partnere fornyer deres partnerskaber med Lyngby Boldklub
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Friends of Lyngby vil holde længere på talenterne
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.