Ungdomsweekend: U14 og U13 i ilden mod KB

Så er endnu en weekend gået på hæld, og vi har opdateringer fra flere af de unge Lyngby-holds kampe henover weekenden. U19, U17 og U15 har siddet over denne weekend, så det drejer sig udelukkende om U14 og U13 denne weekend.
Begge ungdomshold spillede imod KB på udebane. Derudover havde U13 også en pokalkamp den 4. september mod Gladsaxe Hero.
U14: Livlig uafgjort mod KB
U14 var fredag aften på besøg på Peter Bangs Vej hos KB. Hjemmeholdet havde kampen igennem bolden mest og dominerede opgøret i perioder, men U14-drengene formåede igen og igen at komme at skabe store chancer og komme tilbage i opgøret. Kampen endte fortjent 3-3 i en kamp, hvor vi både fik set, hvad holdet er gode til, samt de områder af spillet, hvor drengene skal forbedre sig.
U14: KB – Lyngby Boldklub 3-3
0-1 Frederik Hedegaard
3-2 Mads Beyer
3-3 Mads Beyer
U13: Stærke KB nedlagde Lyngby
U13 var lørdag ligeledes oppe imod KB. Sidste weekend blev til en 2-1 sejr netop over KB, hvilket betød at KB havde revanche til gode fra sidste kamp.
Første halvleg blev en lige affære, hvor hvert hold fik et mål, dermed 1-1 ved pausen. Anden halvleg viste KB sig for stærke for vores U13 hold og vandt fortjent kampen 3-1 efter en halvleg, hvor de havde domineret i de største perioder.
U13: KB  – Lyngby Boldklub 3-1
Julius Frost
U13 pokalkamp: Stensikker sejr over Gladsaxe Hero
U13 var i kamp tirsdag, hvor de fortjent vandt 3-1 ude imod Gladsaxe Hero. Dog kom spillet aldrig op på det topniveau, som U13 besidder, men det var alligevel nok til en fortjent 3-1 sejr.
U13 Pokalkamp: Gladsaxe Hero – Lyngby 1-3
0-1 Paul Nielsen
0-2 Paul Nielsen
0-3 Selvmål
Næste gang U13, U14 og U15 er i kamp er på onsdag, hvor den står på pokalbold. Her skal U13 op imod Himmelev, U14 møder BK Frem og U15 skal i kamp mod FC Roskilde. Alle kampene sættes i gang kl. 18:00.
Læs også: Lyngby Boldklub A/S inviterer til fodboldcamp “Det’ Bare Fodbold 2018”
Læs også: Oskar Snorre udtaget til U21-landsholdet
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Læs også: U18-talenter vinder international turnering i Belgien
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.