MÅNEDENS LYNGBY-MÅL AUGUST – DE NOMINEREDE

Månedens Lyngby-mål er efter en kort pause tilbage, og I denne måned har vi hele fire gode mål fra senior- til U14-holdene. Deltag i konkurrencen ved at reagere eller kommentere med den emoji der passer til det mål, som du synes, er bedst henne på vores Facebook-side, hvor du kommer direkte til opslaget ved at klikke her: https://www.facebook.com/lyngbybk/videos/668014683584749/
Der bliver trukket lod mellem alle deltagende om to gange fire fribilletter til hjemmekampen mod Næstved den 16. september. Vinderen bliver trukket torsdag kl. 14, og personen vil få direkte besked.
Du kan også sikre dig billet til kampen mod Næstved BK søndag den 16. september, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Lyngby Boldklub foretager ændringer i akademiet
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Friends of Lyngby vil holde længere på talenterne
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk