Lyngby henter Adnan Mohammad hos ligakonkurrenter

Lyngby Boldklub har i dag kunne offentliggøre, at vi har sikret os den talentfulde FC Helsingør-spiller Adnan Mohammad, der vender tilbage til Lyngby Boldklub, som han repræsenterede som ungdomsspiller. Adnan Mohammad tiltræder på en 4-årig kontrakt .
Adnan har trods de blot 22 år prøvet lidt forskelligt i sin karriere med klubber i både Danmark og Norge og han har desuden over 40 Superliga-kampe på cv’et. Sportsdirektør Birger Jørgensen er glad for at transferen, der sender Adnan Mohammad hjem til Kongens Lyngby:
”Vi er meget tilfredse med at kunne tilføje Adnan til truppen, hvor han har nogle klare offensive kvaliteter, der kan bidrage til holdet. Udover det så kender vi ham i forvejen, da han har været i klubben før, og han har udtrykt et klart ønske om at komme til klubben, hvilket kun har bidraget til interessen for ham” siger Birger Jørgensen.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Cheftræner Mark Strudal er glad for tilføjelsen af Adnan til truppen. Lyngby-træneren ser en spiller, der kan spille flere positioner i offensiven, og som kan bidrage med både fart og aggressivitet i holdets offensiv:
”Adnan kan spille på flere positioner, og det giver noget fleksibilitet, i forhold til den trup vi har. Udover det har han en naturlig aggressivitet, der er vigtig i vores presspil, og hans fysik gør, han kan presse højt, samtidig med han kan dække en stor del af banen. Han har en god fart med bolden, og så kan han også lave det uventede, hvor især hans driblinger kan være med til at skabe rum, chancer og mål” siger den kongeblå cheftræner om den nytilkomne offensivspiller.
Transferen mellem Lyngby og Helsingør faldt på plads i sidste minut på transferdeadlinedagen, og derfor har både klub, spiller og Divisionsforeningen været ekstra omhyggelige i forhold til papirarbejdet og tidspunktet for underskriften. Alt er nu faldet på plads, og dermed er Adnan Mohammad klar til at tørne ud for Lyngby.
Adnan kan komme i aktion allerede på søndag, hvor der venter et opgør ude mod FC Roskilde, hvorefter De Kongeblå vender hjem til Kongens Lyngby mod Næstved BK søndag 16. september.

Se første afsnit af vores dokumentarserie “Sammen For Lyngby” her

Du kan sikre dig billet til kampen mod Næstved BK søndag den 16. september, hvor der er kampstart kl. 13:45. Du kan købe billetter fra bare 70 kr. i forsalg. Det kan man købe ved at klikke her.
Minder for livet bliver skabt på Lyngby Stadion, og skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, der kæmper for oprykning til Lyngby, så kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Lyngby Boldklub foretager ændringer i akademiet
Læs også: Sæsonkortsalg overgår sidste år – Sammen For Lyngby
Se også: SAMMEN FOR LYNGBY – Afsnit 1
Læs også: Sammen For Lyngby – Den nye trøje er landet!
Læs også: Friends of Lyngby vil holde længere på talenterne
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.