Inforevision og fire lokalpartnere forlænger med Lyngby Boldklub

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Der er mange måder at starte en ny dag på, men den her kan vi godt lide. Vi kan nemlig offentliggøre at Inforevision har forlænget deres partnerskab med Lyngby Boldklub, og vi glæder os til at fortsætte det fremragende samarbejde, hvor vi skal forsøge at skabe værdi for at parter. Udover det har fire lokalpartnere også forlænget med De Kongeblå, og de fire er: Restaurant Gordion, Restaurant Mai Thai, Bachs Briller og Rådhuskiosken.
Inforevision
inforevision er et velfunderet revisions- og konsulenthus med 18 partnere, 130 medarbejdere og 3100 kunder – primært mindre og mellemstore virksomheder inden for mange brancher. Siden sin etablering har inforevision haft en organisk vækst på gennemsnitlig ti procent om året. I et støt tempo har de bevæget os fra traditionelt revisionsfirma til et helhedsorienteret revisions- og konsulenthus.
I dag arbejder de med revision og regnskab, skat og moms, internationale forhold, M&A, transaction services, erhvervsservice og it, herunder ERP-systemer, Business Intelligence løsninger og hosting. inforevision er tilknyttet Urbach Hacker Young (UHY), et netværk af uafhængige revisions- og rådgivningsvirksomheder i mere end 90 lande.
Virksomheden er etableret i 1986 og har kontor i Søborg. I kan læse mere om og komme i kontakt med Inforevision ved at klikke her.

Vil du følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her. Som noget nyt kan man købe sit sæsonkort som abonnement i år, hvilket gør, at man kan dele betalingen op i mindre bider.
Læs også: Sydbank bliver kongeblå partner – Støtter ungdommen i Lyngby Boldklub
Læs også: Unicars er ny kongeblå partner og tilslutter sig Lyngby-projektet
Læs også: Explicit forlænger med De Kongeblå
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.