Explicit forlænger med De Kongeblå

Vi fortsætter med at bringe jer positive nyheder på partnerfronten, hvor endnu en kongeblå partner har forlænget sit partnerskab med Lyngby Boldklub. Explicit, der sidste år blev kongeblå, har forlænget deres partnerskab, og de er dermed med på den nye rejse, og de tilslutter sig det nye Lyngby-projekt, hvor vi skal have hele byen med, når vi er Sammen For Lyngby.

Vil du have alle business nyheder fra Lyngby Boldklub, så følg med på vores LinkedIn-side her

Explicit
Explicit er en mindre teknologivirksomhed, som udvikler målesystemer til overvågning af luftforurening. Explicits løsninger anvender små letvægtssensorer, som monteres på droner og/eller helikoptere. Sammen med egenudviklet analyse- og navigationssoftware gør deres løsninger det muligt at foretage miljøinspektioner og kortlægge luftforurening billigere og mere effektivt end tidligere metoder.
Tilbage i august sidste år udtalte direktør i Explicit, Jon Knudsen, følgende:
”Vi ser boldklubben som en oplagt mulighed for som virksomhed at engagere os i det lokalsamfund, vi er en del af. Også selvom de fleste af vores kunder er internationale. Fodbolden krydser jo som bekendt også grænser.” Det er os derfor en stor glæde, at Explicit fortsætter deres partnerskab, og de vil være med i det nye Lyngby-projekt.
I kan læse mere om Explicit ved at klikke her.
Vil du følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her. Som noget nyt kan man købe sit sæsonkort som abonnement i år, hvilket gør, at man kan dele betalingen op i mindre bider.
Læs også: Sydbank bliver kongeblå partner – Støtter ungdommen i Lyngby Boldklub
Læs også: Unicars er ny kongeblå partner og tilslutter sig Lyngby-projektet
Læs også: Forlængelse med AH Marketing og 11 lokalpartnere
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk