Tamigo bliver ny kongeblå partner

Foto (c) fodboldbilleder.dk

Vi har denne somme allerede bragt nyhed om partnere, der forlænger deres aftaler med Lyngby Boldklub, men der er også flere nye partnere, der har meldt deres ankomst. Vi kan byde varmt velkommen til Tamigo, der bliver ny partner hos De Kongeblå, og vi ser frem til et godt partnerskab, hvor vi skal forsøge at skabe værdi for alle parter.
Tamigo
Tamigo laver workforce management, som de evner at gøre smartere. Tamigo er en cloudbaseret løsning, som kombinerer planlægning, fraværshåndtering, performance, medarbejderkommunikation, HR, økonomi og forecasts – i én samlet løsning. Med hovedkontor i hjertet af København og franchisetagere i store dele af Europa arbejder de hver dag på at gøre livet lettere for tusindvis af mennesker.
Tamigo kombinerer viden om driften med salgsrelaterede tal i en transparent og brugervenlig løsning og skaber derved indsigter, som gør det muligt at træffe de bedste beslutninger. De har altid mennesket i centrum i alt, hvad de laver. De leverer vigtig information til de relevante mennesker på tværs af hele virksomheden.

I Tamigo arbejder de både lokalt og internationalt, hvor de ved, at der kan findes masser af god inspiration, og de arbejder på tværs af byer og landegrænser.

DE har for mange år siden besluttet at være helt tæt på vores udviklingsafdeling. De tror på tæt dialog, videndeling og højt kompetenceniveau. Derfor er alle deres udviklere i København og Slovenien i daglig kontakt med resten af huset. Alle har adgang til alleuanset titel. Det gælder om at dele viden, erfaring og ideer hurtigt, åbent og effektivt.

Tamigo’s dna er internationalt. De supporterer 20 sprog. Tæller 25 nationaliteter på kontorerne. Har kunder i 20 lande og byder hvert år nye store internationale kæder velkommen i deres kundeportefølje. Landegrænser er ikke en hindring for dem, men en kærkommen mulighed.

I kan læse mere om Tamigo ved at klikke her.

De Kongeblå starter sæsonen ud mod Hvidovre IF på Lyngby Stadion søndag den 29. juli kl. 13:45. Der er åbnet op for billetsalget, hvor du kan sikre din billet fra bare 70 kr. her. Skulle du have interesse for at følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her.
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Læs også: To partnere mere forlænger og tilslutter sig det nye Lyngby-projekt
Læs også: Advodan og Meny Kaffe forlænger partnerskaber med Lyngby Boldklub
Læs også: Your Business forlænger succesrigt partnerskab med Lyngby Boldklub
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk