Your Business forlænger succesrigt partnerskab med Lyngby Boldklub

Vi kan med store glæde meddele at Your Business har valgt at forlænge deres partnerskab i Lyngby Boldklub, hvor de har været partner siden starten af 2017. Det har været rigtig konstruktivt samarbejde, hvor begge parter har haft stor glæde af hinanden. Samme holdning deles af Rene Hansen, som er stifter af Your Business ApS
”Vi værdsætter samarbejdet meget højt, og i Lyngby Boldklub går de langt for at hjælpe og servicere deres business-partnere. Vi er aktivt deltagende på stadion, hvor hospitality-oplevelsen altid er i top, og man føler sig velkommen, anerkendt og genkendt hver gang man kommer. Man møder både kendte ansigter og nye relationer før under og efter kampene.” Fortæller Rene Hansen, der ligeledes har roser til overs for netværket, hvor folk har en unik vilje til at hjælpe hinanden:
”Lyngby Boldklubs forretningsnetværk er ligeledes en meget væsentlig årsag til, at vi er business partnere i Lyngby Boldklub. Netværket er helt unikt i forhold at viljen til at hjælpe hinanden både med forretning og med personlige udfordringer. Møderne er altid inspirerende og giver god energi med en dygtig facilitator og forretningsudvikling på menuen.” siger stifteren af Your Business.
Vi er altid glade for, når vi kan skabe værdi i samarbejde med vores partnere, og den historie, som eksisterer med Your Business, er ekstra opløftende, da der har været en stor succes ved partnerskabet:
”20–30% af Your Business’ forretning kommer via Lyngby Boldklub, og det er kun støt stigende, ligesom vores engagement og støtte til klubben vil være. Your Business ApS startede i slutningen af november 2016, og som det første skulle virksomhedens netværksindsatser defineres og udvælges. Lyngby har derfor været med fra start. Det startede som ” A One Man Army Business”, og i dag (godt halvanden år efter) er der syv teammedlemmer i Your Business ApS, og vi er i rivende vækst. Det er Lyngby Boldklub en del af, og vi har kun de varmeste anbefalinger til Lyngby Boldklub.” Lyder det fra Rene Hansen.
I Lyngby Boldklub har der også været tilfredshed med samarbejdet, hvor Kommunikationschef Kristian Maimann fremhæver effektiviteten og kompetencerne, som Your Business byder ind med i klubben:
”Vi har indtil nu været meget tilfredse med samarbejdet med Your Business, og er derfor meget glade for at vi kan fortsætte samarbejdet. Vi har haft en rigtig positiv oplevelse med Your Business, hvor vi har fundet fælles fodslag om ambitionerne for vores platforme og for partnerskabet. Vi er selvfølgelig også glade for, at Rene og Your Business ser sig selv i den nye fortælling om Lyngby Boldklub, og viser opbakning ved at gentegne deres aftale.” Siger Kristian Maimann.
Vi glæder os til det fortsatte samarbejde med Your Business, og hvis I vil vide mere om virksomheden eller i kontakt med dem, så kan I finde mere information her.
Læs også: Naturligt lokalt samarbejde mellem Lyngby Boldklub og CPHbusiness
Læs også: Sæsonkortsalget er åbent! Sammen for Lyngby
Læs også: Lyngby Boldklub introducerer ny børneklub – “De Små Vikinger”
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk