To partnere mere forlænger og tilslutter sig det nye Lyngby-projekt

I onsdags kunne vi melde at Advodan og Meny Kaffe havde forlænget deres partnerskabet med Lyngby Boldklub, og i denne omgang er vi nået til Lyngby Svane Apotek og WinCode Consult, som ligeledes har valgt at forlænge deres partnerskab. Det er os en stor glæde, at så mange partnere er positive over den nye Lyngby-fortælling, og vi glæder os til det videre samarbejde. I kan læse mere om partnerne i denne nyhed.
Lyngby Svane Apoteket
Apoteket har været partner i mange år efterhånden, og Apoteker Niels Kristensen er rigtig glad for at støtte den nye Lyngby-projektet, som han omtaler som spændende, og han vil gerne være sammen for Lyngby. Derudover er han positiv over at samarbejde med lokale folk, der kender til Lyngby og byens rige historie:
“Jeg har været partner mere end 15 år, og jeg vil gerne støtte den lokale boldklub. Udover det så synes jeg, at det projekt som er startet op, det er super spændende. Man søger ligesom tilbage til boldklubbens DNA med egne talenter og mere realistisk økonomisk indgangsvinkel. Lyngby har brug for en boldklub, som tegner Lyngby udad til, og det vil jeg gerne være med til. Det handler om, at vi sammen for Lyngby, og det skal støttes op omkring. Det er også skønt, at det nogle folk med noget lokal relation, der er kommet ind i klubben, og som har noget historie i Lyngby og kendskab til byen og området” lyder det fra Apoteker Niels Kristensen.

Lyngby Svane Apotek er apoteket i centrum af Lyngby tæt på de lokale kunder. De tager hånd om dig og dit helbred og giver dig gode råd om alt fra vitaminer over natcreme til lægeordineret medicin.

På apoteket møder du kun faguddannede medarbejdere, der rådgiver dig i dybden med den faglige viden og den menneskelige indsigt, som netop din situation kræver. Du kan hos dem forvente saglige, uafhængige og individuelle råd. Lyngby Svane Apotek sætter kunden i centrum. De sørger ikke blot for saglig og faglig vejledning, men udbyder også løbende arrangementer indenfor eksempelvis hudpleje, diabetes, blodtryk o.l.

I kan læse mere om Lyngby Svane Apotek ved at klikke her.
WinCode Consult
WinCode Consult er en mindre IT-konsulentvirksomhed, stiftet af Jacob Winther. Jacob har mere end 20 års professionel erfaring i IT-branchen, og han har derfor en meget stor viden og erfaring indenfor udvikling af IT projekter.
De senere år med udvikling af Microsoft SharePoint og Content Management løsninger for bl.a JetTime, Realdania, Statens Serum Institut, Tele-Post, Maersk, SimCorp, Nordea-Invest, FDM, Multidata, Matas samt Commerce Server løsninger for bl.a Københavns lufthavne. Ofte via tæt samarbejde med andre IT-konsulent virksomheder.
Senest med omfattende SharePoint løsninger til at understøtte byggeprojekter som Royal Arena, “Den Blå Planet”, Musikkens Hus i Nordjylland, samt avancerede sundhedssystemer til Statens Serum Institut og digitale løsninger til luftfartsbranchen.
Teknologi og platforme skifter, hvilket giver nye muligheder, men også svære overvejelser omkring fremtidssikring, vedligeholdelse, investering, integration, uddannelse, samt fremtidige teknologiske platforme. Her har WinCode Consult en meget stor styrke og udviklingserfaring, helt fra de tidlige DOS & Windows 3.11 dage, til i dag med Enterprise Web-Portal løsninger, Cloud løsninger, Software-as-a-Service (SaaS), XML-Webservices og Service-oriented Architecture (SOA).
WinCode Consult er tæt knyttet til et stort netværk af konsulentvirksomheder og freelancere, der afhængig af opgaven, samarbejder udfra special-ekspertise og ressource behov. Dette sikrer optimal fleksibilitet og top-professionelle kompetencer til den konkrete opgave.
Deres klare målsætning er altid, at bidrage til en samlet solid, professionel og bæredygtig løsning for vores kunder. I kan læse mere om Wincode Consult ved at klikke her.

Man kan i denne sæson købe sæsonkort på abonnementsordning, og man kan dermed sikre sin egen personlige plads på Lyngby Stadion for bare 75 kr. om måneden. Køb dit personlige sæsonkort til Lyngby Stadion lige her.

Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Læs også: Advodan og Meny Kaffe forlænger partnerskaber med Lyngby Boldklub
Læs også: Your Business forlænger succesrigt partnerskab med Lyngby Boldklub
Læs også: Naturligt lokalt samarbejde mellem Lyngby Boldklub og CPHbusiness
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.
Foto (c) fodboldbilleder.dk