VIDEO – Nørgaard: Jeg var bare glad

Foto (c) Per Kjærbye

Thomas Nørgaard lagde ikke skjul på sin glæde, da slutfløjtet lød mod Silkeborg søndag aften. Han var meget tilfreds med præstationen, men ærgrer sig dog over udebanemålet. Hør hvad han ellers havde at sige om kampen ovenstående video.
Det er stadig muligt at købe billet til busturen til Silkeborg på søndag. De kan findes her:
Læs også: Alle mand til Silkeborg!
Se også: Højdepunkter: Kongeblå-sejr mod Silkeborg IF
Læs også: Sejr mod Silkeborg!
Se også: Video – Jelle: Det er fedt at vinde

FLERE NYHEDER

Magasin vender tilbage på Lyngbys ikoniske hjemmebanetrøje

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale