En ny partner og festlige gentegninger i Lyngby Netværket

Vi kan i denne omgang byde velkommen til en ny partner i Lyngby Netværket, og udover det har tre partnere valgt at forlænge deres samarbejde med Lyngby Boldklub, hvilket vi er ovenud lykkelige for. Du kan læse mere om virksomhederne i nedenstående tekst.
MQ Revision
Det er med glæde i stemmen, at vi kan byde velkommen til ny eksponeringspartner i form af MQ Revision, som er registreret revisor.
Mette Quottrup er den ledende person i det lille firma, som har eksisteret siden 1992, og det er beliggende i Gentofte/Vangede. Som revisor er hun klar til at være sparingspartner, og hun kan være det på mange forskellige områder. Det kan være akutte problemstillinger eller en naturlig sparingspartner i finansielle og skattemæssige løsninger. Det kan også være i forbindelse med tilrettelæggelse og udarbejdelse af opgørelser, årsrapport, budget, forespørgsler m.v. til aftalt tid.
MQ Revision ved at personlig kontakt er et nøgleord, som mange forsømmer, og det er en hjørnesten i hendes rådgivning og assistance.
Du kan læse mere om virksomheden her: https://mqrevision.dk/
inforevision
Vi er også særligt glade for firmaer, der gentegner deres partnerskaber, og derfor er det os en stor fornøjelse at kunne meddele, at inforevision fortsætter deres partnerskab med Lyngby Boldklub.
inforevision er et revisions- og konsulenthus med 18 partnere, 130 medarbejdere og 3100 kunder – primært mindre og mellemstore virksomheder inden for mange brancher.
Siden sin etablering har inforevision haft en organisk vækst på gennemsnitlig 10 procent om året, hvilket har medført, at de er vokset fra et traditionelt revisionsfirma til et helhedsorienteret revisions- og konsulenthus.
I dag arbejder de med revision og regnskab, skat og moms, internationale forhold, M&A, transaction services, erhvervsservice og it, herunder ERP-systemer, Business Intelligence løsninger og hosting.
Du kan læse mere om inforevision her: https://www.inforevision.dk/
Bedst til fest
Vi kan også fortælle om den glædelig nyhed, at Halkjær serviceudlejning/Bedst til Fest har valgt forlænge deres aftale med Lyngby Boldklub.
Bedst til fest lægger vægt på, at deres kunder får den bedste oplevelse i samarbejde med dem. Dette er grundlaget for deres eksistens og størrelse i dag. De lægger vægt på at rådgivning, knowhow, udvalg og alle processer lever op til de standarder, som man kan forvente sig af en moderne virksomhed. De tilbyder alt fra teltudlejning, udlejning af borde, udlejning af stole til isterninger. Dermed kan du leje alt, som du skal bruge ét sted til din fest.
Du kan lære virksomheden bedre at kende her: https://www.bedsttilfest.dk/
Festtema
Sidst, men ikke mindst har Festtema forlænget deres aftale med Lyngby Boldklub, og det er vi yderst tilfredse med, og vi glæder os til samarbejdet.
Festtema har samlet alt, hvad der skal til af kostumer, udklædning, pynt og dekoration til alle former for temafester og højtider. Så uanset om det er sidste skoledag, karneval i Aalborg, Halloween eller en helt almindelig tyrolerfest du skal til, så har de det hele. Sortimentet varierer i forhold til sæsonen, så de har størst udvalg i børnekostumer omkring Fastelavn, flest tyrolerkostumer i august og september og masser af uhyggelig dekoration op mod Halloween.
Du kan finde alle de spændende ting og lære mere om virksomheden her: https://www.festtema.dk/
Læs og hør også: Hør hvorfor du skal være med i Lyngby Boldklubs MorgenNetværk
Læs også: Flere udlandsproffer investerer i Lyngby Boldklub