Book fast plads på Lyngby Stadion for resten af sæsonen 17/18

Alka Superliga sæsonen 2017/18 er gået ind i sin afgørende fase, hvor holdene er blevet grupperet ind i Mesterskabsspillet og Alka Superliga Gruppespillet. De kommende måneder venter dermed maksimal spænding, når de forskellige holds skæbner skal afgøres.
Lyngby Boldklub er kommet i gruppe med Randers FC, OB og SønderjyskE i Alka Superliga Gruppespillet, og det betyder tre spændende hjemmekampe på Lyngby Stadion, hvor der skal jagtes point for at forsøge at indhente SønderjyskE og OB, der ligger placeret højere i tabellen. Efter gruppespillet vil der være mulighed for op til tre hjemmekampe mere på Lyngby Stadion, hvor sæsonen skal afgøres i enten Alka Superliga Playoff eller Europa Playoff.
Du kan følge Lyngby Boldklub i slutspillet i Alka Superligaen ved at udnytte et specielt sæsonkort – gældende til alle kampe frem til sommer. Priserne starter ved kun 200 kroner, og du køber det online ved at klikke her.

Allerede købte sæsonkort gælder selvfølgelig stadig, og de gælder også for resten af sæsonen 2017/18.
Du kan læse mere om strukturen i Alka Superligaen her.
Husk også at du kan se andet afsnit af vores portræt om Gustav Marcussen, som i disse dage er afsted med U21-landsholdet. Du kan se indslaget her.