VIDEO: Afsnit 2 – Vejen til førsteholdet

I første afsnit om Gustav Marcussen kom vi tæt på Gustav som person, og hørte blandt andet hans forældre og tidligere U17 træner fortælle om et positivt gemyt. I andet afsnit kigger vi tættere på vejen fra ungdomsårene, og de udfordringer det bringer med sig, til gennembruddet på førsteholdet og hvad der måske kan vente i fremtiden.
Vi har fulgt den unge midtbanespiller tæt siden starten af foråret, og vi har snakket med hovedpersonen selv, hans trænere og hans familie om hvem Gustav Marcussen i virkeligheden er. Se andet afsnit om Det Kongeblå talent, som har fået sit gennembrud i foråret.
Du kan opleve Gustav på tæt hold når Lyngby Boldklub spiller gruppespil i foråret. Sæsonkort kan købes fra 200 kroner: http://shop.lyngby-boldklub.dk/s%C3%A6sonkort