Nyhedsbrevsbetingelser

Nyhedsbrevs samtykkeJeg accepterer, at de af mig opgivne oplysninger ved tilmeldingen til nyhedsbrevet registreres og giver tilladelse til at Lyngby Boldklub A/S må kontakte mig via email og sociale medier.Jeg accepterer, at Lyngby Boldklub A/S må gemme og bruge de oplyste oplysninger om mig til at målrette marketing til mig. Der gives endvidere tilladelse til at Lyngby Boldklub må sende relevante tilbud fra 3. part i Lyngby Boldklubs partnernetværk. Disse tilbud vil kun blive afsendt af Lyngby Boldklub, så kontaktdata vil aldrig blive delt med 3. part. Alle kontaktoplysninger opbevares forsvarligt iht. Persondataloven.Du kan altid afmelde nyhedsbrevet via linket i nyhedsbrevene, eller ved at skrive en mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk. Hvorefter dine oplysninger vil blive slettet i vores database.