Frivillig i Lyngby bk

Her bliver du en del af Lyngby Boldklub, hvor du bliver en vigtig del af afviklingen af førsteholdets hjemmekampe på Lyngby Stadion. 

Vi vil skabe en oplevelse for alle vores fans på stadion – til dette har vi brug for din hjælp.

Tilmeld dig som frivillig

Hvilken funktion ønsker du?
Har du et?
Ønsker du at uddybe noget?

Vi mangler hjælp til:

Event Crew

  • Fanzone
  • Billetscannere
  • Presserum
  • Stadionguides
  • Opsætning af eksponering
  • Bolddrengeansvarlig
  • Opsætning af skilte og hegn

Brandactivation

  • Værtinder
  • Tjenere
  • Bartendere
  • Sampling

Som frivillig i Lyngby BK får du

Eksempler på typisk arbejdsdag

Event crew

som Fanzone medarbejder er du den første der tager imod vores børneklub og deres familier, her har du sammen med resten af crewet ansvaret for, at de får den bedste oplevelse på Lyngby Stadion. Eventmanageren vil sørge for I får en detaljeret briefing med hensyn til hvilke aktiviteter der skal klargøres og udføres i fanzonen til den pågældende kamp. En fanzone vagt vil typisk starte 3,5 time før kampstart og slutte en time efter kampen er slut. 

som billetscanner står du klar til at tage imod alle Lyngby fans der skal ind og se kamp, du vil typisk møde ind 2,5 time før kampstart og have fri 10 min inde i kampen, hvorefter du kan se kamp mens du nyder en kold fadøl/sodavand og den legendariske Lyngby pølse.

som presserum ansvarlig agerer du vært for akkrediterede journalister og scouts. Her sørger den ansvarlige for mad, kaffe, presskort samt for der er rent og pænt i lokalet. Mødetid vil typisk være 3-2 timer før kampstart. 

som stadionguide sørger du får at alle gæster får den rette vejledning med hensyn til pladsanvisning og information vedrørende boder og andre aktiviteter på stadion. Mødetid vil her være 2,5 time før kampstart

som eksponeringsansvarlig har du ansvaret for at alt branding bliver sat op før kampstart, denne post kan også kombineres med fanzone crew. 

som bolddrengeansvarlig har du ansvaret for bolddrengene, hvilket indebære deres placering, klargøring af bolde samt briefe dem omkring boldproceduren under kampen. Når kampen er slut, ryddes der op og så går den bolddrengeansvarlige og bolddrengene op og får mad og drikke og vagten er derefter slut. 

Brand activation crew

Du møder typisk ind 3 timer før kampstart, for at gøre loungen klar til VIP-gæsterne. Når gæsterne ankommer, vil du modtage dem i døren og byde velkommen. 

Du møder typisk ind 4 timer før kampstart for at dække op i loungen. Ved spisning sørger du for at der altid er mad nok i buffeten.

Du møder typisk ind 2,5 timer før kampstart og gør baren klar. Ved gæsternes ankomst sørger du for at deres glas altid er fyldte og spreder godt humør.

Du møder typisk ind 2,5 timer før kampstart og gør klar til at modtage vores tilskuere og partnere med gratis produkter til uddeling.

Joachim Møller

Eventmanager

Joachim Møller

Eventmanager

Har du spørgsmål?

Så tøv ikke med at kontakte os – vi vender tilbage hurtigst muligt.

0
Your Cart is empty!

It looks like you haven't added any items to your cart yet.

Browse Products