Rasmus Brostrøm er månedens akademi-spiller

Månedens akademi-spiller for september er at finde på Lyngby Boldklubs U14-hold. Her spiller Rasmus Brostrøm, der har spillet i klubben siden han var 4 år gammel. Rasmus har sammen med resten af U14-holdet leveret en flot september-måned.

September-måned har budt på masser af aktivitet på U14 og tæller kampe mod blandt andet OB, Brøndby, FCK, HSV og St. Pauli. Rasmus Brostrøm har deltaget i det hele og har gentagende leveret solide præstationer og rykket sig på banen. Rasmus har også haft flere træninger med klubbens U15-hold, hvor han også har efterladt et positivt indtryk hos trænere og medspillere.

Det er en ægte Lyngby-dreng, der fuldt fortjent er vinder af september-måneds akademispiller. Rasmus er født i 2011 og startede i den kongeblå trøje i 2015. Han elsker at træne og ved siden af sine mange timer på fodboldbanen balancerer Rasmus også håndbold på højeste niveau.

– Brostrøm er en rigtig dygtig fodboldspiller, og har samtidig taget nogle flotte skridt i de seneste måneder. Han forsvarer godt, han er dygtig på bolden og så er han en spiller, der altid gør sig ekstremt umage og yder sit bedste. Han bidrager til et godt miljø på sit hold, og det fuldt fortjent, at han vinder prisen, udtalte akademichef Marcus Oxe.

Kæmpe stort tillykke til Rasmus Brostrøm.

Leon Klassen på rundens hold

Flotte akademi-resultater i weekenden