De Små Vikinger PLUS inviteres til træning med førsteholdet

I efterårsferien inviteres alle medlemmer af De Små Vikinger PLUS til træning med otte førsteholdsspillere. Du kan stadig nå at melde dig ind i PLUS-ordningen og komme med til den store oplevelse.

Skal dit barn have en oplevelse ud over det sædvanlige og være med til at træne sammen med førsteholdet i Lyngby Boldklub?

Tirsdag d. 15. oktober får han/hun i så fald chancen, når alle medlemmer af De Små Vikinger PLUS inviteres til træning med otte af vores førsteholdsspillere.

Er dit barn ‘kun’ medlem af De Små Vikinger BASIS, kan du fortsat nå at opgradere medlemskabet til PLUS og deltage ved arrangementet, hvor der er 50 pladser og et ‘først til mølle’-princip. Du opgraderer medlemskabet ved at skrive til kundeservice@lyngby-boldklub.dk. Er du endnu ikke medlem af hverken BASIS eller PLUS, melder du dit barn ind her.

Du tilmelder dig her, og vi gør igen opmærksom på, at der er et begrænset antal pladser, hvorfor der er først til mølle ift. tilmelding. Hvis du har flere børn, der er tilmeldt De Små Vikinger, skal du lave en tilmelding pr. barn.

Program for træning:
Dato: D.15/10
Tidspunkt for træning: Kl.13.30-15.00
Kl.13.15: Vi mødes i fanzonen
Kl.13.30-13.45: Opvarmning med fysisk træner Benjamin Mortensen
Kl.13.45-14.45: Træning og kamp med førsteholdet
Kl.14.45-15.00: Udstrækning, selfies og autografer
Vi glæder os til at se en masse glade ‘små vikinger’ til et brag af en dag, som vi er sikre på, at man sent vil glemme.
#SammenForLyngby

Billetsalget til næste hjemmekamp er åbnet

Leon Klassen på rundens hold

Flotte akademi-resultater i weekenden