Warming: Nyder at være tilbage

Magnus Warming har været tilbage i Lyngby Boldklub i godt og vel tre uger og offensivspilleren nyder at være tilbage i kongeblåt.

Sidst i transfervinduet kom Magnus Warming tilbage til Lyngby Boldklub, og selvom det resultatmæssigt har været både op og ned for De Kongeblå, så nyder den hurtige kantspiller at være tilbage på Lundtoftevej.

– Det er ingen hemmelighed, at jeg rigtig gerne ville hjem til Lyngby, og indtil videre har det været fuldstændig, som jeg havde håbet på. Jeg nyder virkelig at møde ind til træning i klubben, og jeg synes, at vi har et rigtig stærkt miljø og sammenhold. Jeg er faldet ekstremt hurtigt til igen, og nu vil jeg bare lægge på mit spil, så vi kan få flere sejre, siger Warming.

Næste mulighed for at få en sejr er allerede i morgen, hvor De Kongeblå tager den lange tur til Nordjylland for at møde AaB.

Her forventer Warming en livlig kamp, som han mener kan passe godt til både holdet og ham personligt.

– AaB spiller jo på en speciel måde i øjeblikket, hvor de er meget offensive i deres udtryk, men måske også efterlader lidt mere plads i den anden ende. Jeg synes, at vi har nogle spillere, der potentielt kan gøre lidt ondt på dem, og jeg håber da også, at jeg selv kan komme til at spille en stor rolle, siger Warming, som spår en underholdende kamp.

– Begge hold vil gerne spille fodbold, og begge hold vil gerne ud over stepperne. Så jeg tror da, at det kan gå hen og blive en rigtig fed kamp, hvor vi rigtig gerne vil tage alle tre point med hjem til Lyngby, slutter han.

Magnus Warming præsenteres af Meyers.

#SammenForLyngby

Kæmpe afterski-fest på Lyngby Stadion på søndag

Vind et rejsegavekort på 20.000,- kr. til Sunweb

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp