Carl-Emil Husmer er månedens akademi-spiller

Der sendes masser af god energi mod Carl-Emil Husmer, som i august blev korsbåndskadet. Lyngby Boldklub ønsker god genoptræning med en titel som månedens akademi-spiller for august.

U19-spiller Carl-Emil Husmer står overfor en udfordrende periode, som vi i Lyngby Boldklub dog er helt sikre på, at han vil komme fantastisk flot igennem.

Husmer var med i Future Cup-kampen mod FC Nordsjælland i midten af august, og her var han så uheldig at komme til skade med sit korsbånd, hvorfor han nu står overfor en længere periode udenfor træningsbanen.

Lyngby Boldklub ønsker U19-talentet alt det bedste i genoptræningen.

– Vi føler alle med Carl-Emil i den her situation. Det er utrolig uheldigt og ærgerligt for ham, at han nu står overfor den her udfordring, men vi er alle bag ham, og vi er sikre på, at han kommer flot tilbage, siger akademichef Marcus Oxe inden, at han uddyber valget af Carl-Emil Husmer som månedens akademi-spiller.

– Månedens akademi-spiller kan være mange forskellige slags spillere. Det kan være spillere, der udmærker sig i kamp, til træning eller udenfor kridtstregerne, og i det her tilfælde, har vi valgt at give en masse god energi til en utrolig vellidt og dygtig spiller, der om nogen kan bruge et rygstød pt. Før skaden præsterede Carl-Emil også rigtig flot til både kamp og i træning, hvorfor det er fuldt fortjent, at han vinder månedens akademi-spiller.

Stort tillykke til Carl-Emil Husmer, der onsdag fik overrakt titlen.

Akademiet præsenteres af Sydbank.

#FremtidenErKongeblå

Kæmpe afterski-fest på Lyngby Stadion på søndag

Vind et rejsegavekort på 20.000,- kr. til Sunweb

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp