Sandgrav og Dani lagde vejen forbi VSB dag

Lauge Sandgrav og Casper ‘Dani’ Winther var i lørdags forbi Virum-Sorgenfri Boldklubs årlige sommerfest for at skrive autografer og tage masser af selfies.

Sidste lørdag havde vores fantastiske samarbejdsklub VSB (Virum-Sorgenfri Boldklub) inviteret til deres årlige VSB dag, hvor der både var masser af fodbold på tapetet, underholdning for alle aldre og ikke mindst et lille indslag fra Lyngby Boldklub.

Lauge Sandgrav og ‘Dani’, som begge er fra Virum-Sorgenfri gæstede således deres gamle klub for at give lidt tilbage til de mange glade børn, der var mødt op i høj solskin til VSB dagen.

Masser af børn stod i kø til både selfies og autografer fra de to spillere, der selv havde en dejlig dag hos vores samarbejdsklub.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag