Elegance på udebane: Udebanetrøjen er klar

Lyngby Boldklub har indtil videre spillet i hjemmebane- og tredjetrøje, men nu er udebanetrøjen også klar til debut i aftenens pokalkamp.

Når Lyngby Boldklub i aften løber på banen i Valby Idrætspark til pokalkampen mod BK Frem, er der allerede før kampen én stensikker debutant.

Udebanetrøjen er nemlig landet, og De Kongeblå vil i aftenens pokalkamp stille op i netop den.

Lyngby Boldklub er naturligvis endnu engang blevet klædt på af Select og Unisport, og de har sørget for en knivskarp sandfarvet trøje, som du kan se meget mere til i videoen herunder.

Trøjen kan enten købes hos Unisport her eller via vores egen fanshop her.

Voksentrøjer koster 599,- kr. imens børnetrøjer koster 549,- kr. Navn og nummer kan tilkøbes. Voksentrøjer er tilgængelige i størrelserne S-3XL, imens børnestørrelser går fra 4-14 år.

Sandgrav: Glad på klubbens vegne over opbakningen

Karlsen: Fik gåsehud foran fansene

Lær vores nye assistent Bertram Gylling at kende