Gustav Fraulo udlejes til FC Roskilde

Lyngby Boldklub og FC Roskilde er blevet enige om en lejeaftale omkring Gustav Fraulo. Aftalen gælder for resten af 2024.

Det har været en rolig Transfer Deadline Day på Lundtoftevej, men her i de sidste timer før vinduets lukning, er der alligevel sket lidt.

Gustav Fraulo udlejes således til FC Roskilde for resten af 2024.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen ser frem til at følge Fraulo i FC Roskilde.

– Vi tror fortsat rigtig meget på Gustav, men vejen til spilletid er pt. lidt for lang for ham i Lyngby Boldklub. Han skal ud at spille for at fortsætte sin udvikling, og da muligheden opstod med FC Roskilde, vendte vi situationen og blev enige om, at det var en god løsning for alle parter. Vi kommer til at følge Gustav tæt i efteråret, og vi ønsker ham held og lykke i Roskilde, siger Nicas Kjeldsen.

Også Gustav Fraulo glæder sig over aftalen, hvor der skal tankes værdifuld erfaring på seniorniveau inden, at turen går tilbage til Lundtoftevej.

– Det er en rigtig god mulighed for mig for at få spilletid og ikke mindst for at få noget erfaring med seniorfodbold inden, at jeg så skal tilbage igen. Jeg sætter stort pris på muligheden, og jeg glæder mig til at komme i gang. Jeg ønsker drengene her i Lyngby Boldklub alt det bedste resten af året, siger Fraulo.

Gustav Fraulo blev præsenteret af NorDC.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag