De Kongeblå Hjerter kom helt tæt på Deadline Day

De Kongeblå Hjerter var her til aften inviteret til Transfer Deadline Day-arrangement, hvor de kom helt tæt på de kongeblå overvejelser omkring transfervinduet og aftenens lukning af det.

Her til aften var Lyngby Boldklubs premium sæsonkortholdere, De Kongeblå Hjerter, inviteret til Transfer Deadline Day-arrangement i klubhuset, hvor de kom helt tæt på aftenens transferdeadline.

Kian Fonoudi var aftenens vært, og han fortalte om betydningen af Transfer Deadline Day set ud fra et mediemæssigt perspektiv samtidig med, at han havde masser af eksempler med på spøjse transfersagaer gennem tiden.

Derudover fik De Kongeblå Hjerter mulighed for at hilse på Leon Klassen og høre meget mere fra Lyngby Boldklubs ledelse om overvejelserne bag transfervinduet, og hvad der potentielt kunne røre sig indtil midnat.

Arrangementet var forbeholdt De Kongeblå Hjerter, og hvis du fremover vil have invitationen til lignende unikke arrangementer, så kan du købe din kongeblå sæsonkort her.

Er du allerede sæsonkortholdere, men vil opgradere til et medlemskab af De Kongeblå Hjerter, så skriv blot en mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag