Fansene kårede Jonathan Amon til Man of the Match

Jonathan Amon blev ikke kun matchvinder i gårsdagens sejr over Vejle. Han blev også kåret til Man of the Match af fansene.

Jonathan Amon spillede en ny stor kamp for De Kongeblå, da han i går i perioder drev gæk med Vejles defensiv og i den grad holdt dem beskæftiget.

Midt i første halvleg var han også hurtigste mand over en aflevering i dybden fra Tobias Storm, og så kunne han runde gæsternes målmand og sparke bolden i det tomme net fra en spids vinkel.

Fansene stemte vanen tro på dagens Man of the Match i Lyngby Boldklub Appen, og der fik Jonathan Amon flest stemmer, hvorfor han efter kampen kunne lade sig hylde som Man of the Match og få overrakt en præmie fra gårsdagens kamppartner, Select.

#SammenForLyngby

Sunweb og Lyngby Boldklub indgår partnerskab – kickstarter samarbejdet til AGF-kamp

Æresmedlem Hans Bjerg-Pedersen fylder 80 år

U15 sejr på Akademi Dag